Suzuki: 1999-es, Suzuki Swift 1.6 16V jobbra kanyarodásnál leáll! Mi baja lehet? (fórum)

Szeretettel köszöntelek a Suzukisok Klubja közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 4080 fő
  • Képek - 1781 db
  • Videók - 160 db
  • Blogbejegyzések - 152 db
  • Fórumtémák - 152 db
  • Linkek - 583 db

Üdvözlettel,

Suzukisok Klubja vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Suzukisok Klubja közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 4080 fő
  • Képek - 1781 db
  • Videók - 160 db
  • Blogbejegyzések - 152 db
  • Fórumtémák - 152 db
  • Linkek - 583 db

Üdvözlettel,

Suzukisok Klubja vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Suzukisok Klubja közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 4080 fő
  • Képek - 1781 db
  • Videók - 160 db
  • Blogbejegyzések - 152 db
  • Fórumtémák - 152 db
  • Linkek - 583 db

Üdvözlettel,

Suzukisok Klubja vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Suzukisok Klubja közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 4080 fő
  • Képek - 1781 db
  • Videók - 160 db
  • Blogbejegyzések - 152 db
  • Fórumtémák - 152 db
  • Linkek - 583 db

Üdvözlettel,

Suzukisok Klubja vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

1999-es, Suzuki Swift 1.6 16V jobbra kanyarodásnál leáll! Mi baja lehet?

Ezt a témát Kolozsvárry Péter indította 8 éve

Segítséget kérek, mert lassan elfogynak az ötletek és a szerelők. Előállt egy furcsa hiba: jobbra kanyarodásnál kihagy, leáll, vagy rángat. Ha leáll, nehezen indul újra. Nagyon kellemetlen, mert amikor leáll, a szervó is elszáll. Mostanában úgy vezetek, hogy kanyarban sebességben hagyom, ettől a lendülettől belöki magát, és kicsit döccenve megy tovább, de így piszokul balesetveszélyes. Csak jobbra kanyarnál csinálja, balra, egyenesen minden OK. A hibát próbáltam kiküszöbölni, ami egy valóságos kálváriát jelent mostanáig. Cseréltem benzinpumpát, üzemanyagtartályt(!), teljes befecskendező fejet, trafót, gyertya-és nagyfesz kábeleket, elosztófejet (forgóérintkezővel), elosztófej-tömítést, gyertyákat természetesen, lambda-szondát, alapjárat-állító szelepet, légszűrőt rendszeresen, ma kaptam szét az EGR szelepet és tisztítottam meg. Semmi pozitív eredmény. Még kitisztítottam a fojtószelep-házat, beállítottam a fojtószelepállás-érzékelőt, aksi rendben, hidegben is pöccre indul. Azt elmondanám, hogy valamikor autószerelősködtem, ezért merek hozzányúlni az olyan dolgokhoz, amikben biztos vagyok, hogy meg is tudom csinálni. Ilyenkor is kizárólag a szerelő kézikönyv szerint dolgozom. A komoly beavatkozásokhoz autószerelőhöz megyek. Eddig két(!) Suzuki szakszervizben is voltam, de csak néztek. Kicserélték a trafót, kicserélték a tankot. Más szerelőnél is voltam, de ő sem talált semmit. Voltam egy másik helyen is, ahol autóvillamossággal foglalkoznak. Szerintük kanyarban "megszorul valami" és ez lefullasztja a motort. Szerintük a főtengely szorul meg, de nem hiszem. Miért csak jobbra szorul? Egy másik szerelő szerint ez egy "rejtett probléma", amit nagyon nehéz megtalálni. Egy megint másik szerelő szerint el kéne adnom az autót, de ugye ezzel a problémával nehéz lesz... Ismét köszönöm szépen. Szóval jelenleg itt tartok. Gondoltam arra is, hogy a szervószivattyú a hibás, de akkor balra kanyarban is le kellene állnia, mivel a szivattyút nem érdekli, hogy merre kanyarodok. Van egy szelep, ami a szervó terhelésekor megemeli az alapjáratot, hogy kompenzálja a terhelést (mellesleg ezt is cseréltem). De ezzel is az a helyzet, hogy balra kanyarban is kellene produkálni a hibát, szóval nem hiszem. Ez még a régi rendszer, tehát a keverék beállítása vákuumcsövekkel történik, vagyis az említett szelepek vákuumcsövesek, az alapjárat szabályozás is hasonló. Nincs elektromotor, vagy hasonló "bonyolult" rendszerek. EGR szelep is vákuumos. Álló helyzetben, járó motorral a hiba nem jön elő. Ha ekkor jobbra rántom a kormányt, vagy ütközésig tekerem, szépen megemelkedik az alapjárat, ahogy kell. 60-90 km/h-nál enyhe ívben jobbra kanyarodva szintén minden rendben. Szóval nagyon nem értem, hogy mi baja lehet.
Ez a probléma kifogott rajtam és a jelek szerint több autószerelőn is. Bármilyen észrevételt, ötletet szívesen fogadok. Szeretem az autót, és bütykölni is szeretem, és egy kis hiba miatt nem szívesen válnék meg tőle.
Köszönettel és üdvözlettel, Péter

Hozzászólások eddig: 2

Új hozzászólás

A hozzászólás hossza legfeljebb háromezer karakter lehet

Ez egy válasz üzenetére. mégsem

Hozzászólások

Csanda János üzente 1 éve

Szia, épp ilyen hibával bajlódom, épp ilyen autóval. Kérdezném, találtál-e megoldást a problémára?

Válasz

Dittrich Gábor üzente 8 éve

Szia! Az index használattal ez a hiba nincs összefüggésben?
Mert ha igen , akkor a gyújtáskapcsoló szorul cserére.(vagy egy része. Nem ismerem a felépítését,
de más típusnál ugyanez a hiba volt ).

Válasz

Ez történt a közösségben:

Szólj hozzá te is!

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu