Szeretettel köszöntelek a Suzukisok Klubja közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Suzukisok Klubja vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Suzukisok Klubja közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Suzukisok Klubja vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Suzukisok Klubja közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Suzukisok Klubja vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Suzukisok Klubja közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Suzukisok Klubja vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Ezt a témát Jakab László indította 7 éve
Sziasztok!
2003-as Suzuki Swit Sedan 1300-as 16v.
Check Engine lámpa folyamatosan világít, hiba kód P0400
EGR szelep csere/használt/, hiba kiütve.Összekötő kis cső is kipucolva!
Pár km. után ismét folyamatosan világít az Check Engine lámpa.
Szerelő nem tudja innentől, hogy mi a baj továbbiakban, közölte, hogy hagyjam így, nem lessz semmi baja a motornak.
Valaki esetlek tudna mondani okosságot?
Olcsó EGR szelep új?
Segítségeteket előre is köszönöm!
Hozzászólások eddig: 1
Fazekas Zsolt üzente 5 éve
Autó ugyanaz, hibajelenség ugyanaz, szervíztevékenység/javaslat ugyanaz. És ugyanúgy számos Suzuki szervíz tárta szét kezét. További 200.000 km alatt folyamatosan romlott, először alapjárat ingadozás, később füstölve indulás, alacsony fordulaton mozot rángatás. Pucolásra/gyercsacserére jelentősen javult, de csak ideiglenesen. P130 , P0400 és P420 kódok is megjelentek. Amatőrként katalizátor hibára gyanaxom.
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Új hozzászólás