Szeretettel köszöntelek a Suzukisok Klubja közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Suzukisok Klubja vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Suzukisok Klubja közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Suzukisok Klubja vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Suzukisok Klubja közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Suzukisok Klubja vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Suzukisok Klubja közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Suzukisok Klubja vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Ezt a témát Drimbe István indította 15 éve
Szervízeléssel, hibákkal kapcsolatos hozzászólások
Hozzászólások eddig: 22
[Törölt felhasználó] üzente 11 éve
Segítséget Kérek!!
Az alábbi oldalt Langó Jószef (dzsoni_2@freemail.hu) küldi!
Langó Jószef üzenete:
Tisztelt suzukis társak!!! Volna egy olyan gondom,hogy2007-ben gyártott és 2008- -ban üzembe helyezett SUZUKI SWIFT személygép kocsit vásároltam.Tudni kell róla ,hogy ÁTM váltós vagy robotváltós ,és az a gondom hogy durván 2 éve küszködöm vele mert megyek vele és egyszerűen letilt a váltója,ami nagyon rossz mert én mozgássérült vagyok és még az útról sem tudom letolni,mivel nincs lábam.Már hordtam szerelőhöz ,de csak be álityák komputerrel és utána megint csinálja tovább,pláne most a nagy melegben mert felmelegszik a kismotor a váltónál és jár a motor és nem kapcsol össze a váltó.és nem merek sehova elindulni vele mert van hogy letilt napi 10 szer és van hogy csak 5ször. Az a gond már nem tudok hová for dulni mert nekem napi használatban van a kocsi és így nem lehet részt venni vele a forgalomba..3-gyerekünk van ,és kistelepülésen lakunk és ha valami van a gyerekkel van is kocsi meg nincs is .A gépkocsi adatai.....2008.04 03 forgalomba helyezés,Suzuki Swift 1328 CM3,68 KW Motorkód,szám,M13A8049456 SEBESSÉGVÁLTÓ-FAJTA (kódszám)0 Legalább csak kérdezze meg az ottani szerelőt ,hogy mi lehet a baja,mert csak önökben bízok.,meg kaptam a másik üzenetét de okosab nem letem ,mert márka szervizbe hordom havonta 3/4 szer és beálityák és utána nem telik el 2 nap és ugyanaz a baja. ..A mai napon is mentem vele és egyszerűen szétkapcsol és csak villog az N- betű és nem megy sehova. sehova..Hová vigyem....?????Válaszában bízok...Űdv. Langó József.......
schrott balázs üzente 13 éve
Varga László üzente 13 éve
Sziasztok!
No ma kiderült részben hogy mi volt az ugynevezett tultöltésnek az oka Ignisünkbe!
Lehet valaki már átesett ezen de lehet más valakinek tanulságos , kiderült hogy az én multiméterem-nek az eleme már gyenge bár a műszer ezt még nem jelezte.Ilyen esetekben általában pontatlan a mérés azaz többet mutat mint a valós érték.
Ma kivettem az akkut ,feltöltöttem ,du.visszaraktam és alapból 12,4 V-ot mutatott a már új elemmel rendelkező műszerem ,autó indítás rendben ,és láss csodát a töltésem 14,3 V. Ezekután már csak arra leszek kiváncsi hogy az akku meghalt vagy a hidegben valami érintkezési gond volt a saruknál ezért nem vette fel a töltést.A puding próbálkya az evés szerintem 2-3 napon belül kiderül ez is.
Bocs hogy ilyen hosszura sikeredett.
Kellemes Ünnepeket és baleset mentes vezetést!!!!
Varga László üzente 13 éve
kis csaba üzente 13 éve
Varga László üzente 13 éve
Sziasztok!
Kérlek segítsetek!
Suzuki ignis 1.3 2007-es .Hazaértünk leállítottam a motort de utána már nem indult el ,és úgy viselkedett mintha az akksi lemerült volna.Álló motornál 15.5V az akksin ,bikázás után elindult de 18.1V az aksin mért érték.Tehát túltöltés gyanus és valószínü hazaküldte az akkut is.Mi okozhatja a túltöltést??
Győri Péter üzente 14 éve
Szia!
Azt a motort kár volt használt dugóval cseszegetni, szerintem egy fúrással, ftg. köszörüléssel jobban jártál volna, főleg hosszú távon, persze ha meg akarod tartani.
Az én 1,3-s 16v 85 lovasom is bekapta már a 7,5 litert vegyesben, és már az ereje se volt a régi.
Most 5,75 literre jött ki az átlagom, és 140-l járok a sztrádán, napi 2-szer 20 km, és ebben van két hideg indítás, város 60-al főut 110-120, sztráda 140, ez 5000 km-es átlag.
Számold ki évi 15 ezer km nél simán megéri, a 160 ezer forintos felújítás, persze én raktam össze, így spórolok évente 91800 forintot.
darvasi olivér üzente 14 éve
Bencze Csaba üzente 14 éve
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni egy 1.0 Suzuki Swifttel kapcsolatban. A gondom az lenne, hogy ezt a Suzukit 2001-ban adták ki sport dugattyúval. Ez idén ki is lett cserélve bontott dugókra, mert a régi csattogott, és rengeteget fogyasztott az autó. A szerelő (Suzuki szakszerviz) mondta, hogy ez a széria dugattyú méretbeli hibával szériahibás volt.
Most jelenleg az autónak annyi hibája van, hogy szerintem sokat fogyaszt, illetve hideg motorral a fordulatszáma nagy. Vegyesen használatban 7 litert, városban 10 literes fogyasztása van.
Több szakember megnézte, szakszerviz, autóvillamossági szerelő, de a hibával nem tudnak mit kezdeni.
Válaszotokat, és segítségeteket előre is köszönöm.
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Új hozzászólás