Szeretettel köszöntelek a Suzukisok Klubja közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Suzukisok Klubja vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Suzukisok Klubja közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Suzukisok Klubja vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Suzukisok Klubja közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Suzukisok Klubja vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Suzukisok Klubja közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Suzukisok Klubja vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Ezt a témát Molnár János indította 12 éve
Sziasztok.
Nekem olyan gondom volna, hogy a check engine lámpa világít. Kollégám kiolvasta a hibakódot s EGR szelepet hoz. Szelep ki, kipucol majd be, a lámpa újra világít. Kaptam egy szelepet kölcsön, melynek a motorkódja BA s volt, okosok mondták, hogy talán jó, az én motorom BB-s. De nem lett jó, 100km után újra világít. Halottam már olyat is, hogy lehet nem is a szelep a hibás hiába azt hozza a diagnosztika, de hogy mi azt nem tudják.
remélem ti tudtok valami okosat mondani.
előre is köszönöm a segítséget.
Üdv : Jani
Hozzászólások eddig: 7
Győri Péter üzente 11 éve
Nem elég olajozni, le kell kaparni a kormot, főleg a párhuzamos résznél, a kúpos felületre vigyázzatok meg nem sérüljön.
kis Józsi üzente 11 éve
Győri Péter üzente 12 éve
A szelepet kell nézni, nem a mocit, meg a blokkon is át kell tolni, valami egy fúró gépbe fogott jó erős briga bowdent.
Molnár János üzente 12 éve
Molnár János üzente 12 éve
Győri Péter üzente 12 éve
Hali!
Vedd le a léptető mocit róla, nem akad az elején.?
A csövet is kitisztítottad, egész a kipufogóig? ;)
Molnár János üzente 12 éve
Sara Kaur Delhi Escort írta 1 hete a(z) Ritka Suzukik fórumtémában:
Hello teacher, I am Sara Kaur, a beautiful and sexy girl from ...
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Új hozzászólás