Szeretettel köszöntelek a Suzukisok Klubja közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Suzukisok Klubja vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Suzukisok Klubja közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Suzukisok Klubja vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Suzukisok Klubja közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Suzukisok Klubja vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Suzukisok Klubja közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Suzukisok Klubja vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Ezt a témát M Imre indította 1 éve
Miközben sok nagyvárosi autótulajdonos túlbecsüli a tömegközlekedés és alulbecsüli az autós közlekedés időigényét, elfeledkezik az olyan időkiesésről, mint a szervizben, műszaki vizsgán, gumicserén, autómosóban, parkolókeresésben, benzinkúton és egyéb helyeken elvesztegetett időt, ami éves szinten komoly időt tesz ki.
...
Még valami. Ha autózol, _figyelned _kell! nem mélázhatsz el. Nem művelődhetsz, nem gondolkodhatsz tovább a befejezetlen szellemi munkádon, mint tömegközlekedés közben.
http://autokmotorok.network.hu/forumtema/az-elet-auto-nelkul
Hozzászólások eddig: 1
M Imre üzente 1 éve
Ezért rohadsz a dugóban Pesten
Budapest mindannyiunk kedvenc magyar fővárosa. Bár az elmúlt években nem igazán látszik a kormányzati hajlandóság Budapest közlekedésének fejlesztésére, azaz Lázár János építési és közlekedési miniszter tulajdonképpen az összes Budapest közlekedését fejlesztő beruházást kategorikusan leállította, folyamatosan megy az adok-kapok a kormány és a fővárosi városvezetés között, hogy miért is van dugó a városban, szükség van-e biciklisávokra, vagy éppen sétáljon-e Budapest.
Budapest belső, azaz a BKK által szervezett tömegközlekedése kifejezetten hatékonynak mondható. A liberalizált piacnak köszönhetően több tömegközlekedési szolgáltató is jelen van Budapesten, amelyek egymással versenyezve folyamatos szolgáltatásfejlesztést ösztönöznek. Ez így nagyjából rendben is van, de
-- Budapest fő problémáját nem a budapestiek közlekedése jelenti
A város lakossága ugyanis lassan, de biztosan csökken, miközben a központi régió (azaz leginkább Pest megye) lakossága folyamatosan nő. Mivel a fő lakosságbázis már nem feltétlenül a Budapest nagy népsűrűségű, jól szervezhető közlekedéssel rendelkező negyedeiben él, új kihívások kerültek elő. Azonban ezekkel nem igazán sikerült semmit sem kezdeni. Így következik, hogy aki az agglomerációból Budapestre jár dolgozni, az reggelente autóba pattan és megrohamozza a Főváros úthálózatát. Ha pedig már a városon belül van, többnyire nem használja a tömegközlekedést, hanem autóval megy háztól-házig. Ebből óhatatlanul a közúti közlekedés infrastruktúrájának folyamatos túlterheltsége alakul ki, amely a sokat emlegetett dugókhoz vezet. A dugóhelyzet pedig egészen addig biztosan nem fog javulni, amíg nem lesz átfogó tömegközlekedés fejlesztés az agglomerációban. A feladat pedig világos: Rá kell hordani az utasokat a jól működő Budapesti metró és villamoshálózatra.
Összefoglalva tehát, a teljes probléma igen összetett. Amíg nincs elég kapacitás a Budapesten belüli vasúthálózaton, addig nem járhat elég vonat ahhoz, hogy a már most is teljesen tele lévő elővárosi vonalakon rendesen kiszolgálják az igényeket. De az elővárosi vonalak hatékonyságát tovább lehetne növelni, ha a vasútállomásoknál hatékonyabb lenne a csatlakozás a buszokról, illetve több lenne a P+R parkoló. Minél többen járnak be vonattal Budapestre, annál kevesebb autó érkezik a főváros útjaira, azaz annál kevesebb lesz a dugó. Persze az itt felsoroltak inkább csak gondolatébresztésre valók, mintsem egy kidolgozott szakmai megoldás részei, viszont, ha az élhető Budapest gondolatára egyből autósüldözést kiáltunk, az se hosszú, se rövid távon nem fog megoldani semmilyen problémát.
https://totalcar.hu/magazin/kozelet/2023/09/16/ezert-rohadsz-a-dugoban-pesten/
Eléggé nonszensz, hogy az autósüldöző oldalon autós újság cikkét osztjuk meg, de ez is csak azt támasztja alá: rohadt nagy a baj Budapesten, és erre a bringasávok b.sztatása nem válasz - sőt.
-- Az autóktól nem lehet haladni
https://www.facebook.com/autoktolhaladni
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Új hozzászólás