Szeretettel köszöntelek a Suzukisok Klubja közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Suzukisok Klubja vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Suzukisok Klubja közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Suzukisok Klubja vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Suzukisok Klubja közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Suzukisok Klubja vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Suzukisok Klubja közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Suzukisok Klubja vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
13 éve | Nábrády Pál | 0 hozzászólás
Manapság már minden autómárka próbálkozik lánchajtású hibrid modell megalkotásával, természetesen a Suzuki is csatlakozni kíván a Föld energiáit kímélni hivatott mozgalomhoz.
A kétéltű EcoCharge fejlesztéséhez a koncepció megalkotói a főleg Észak-Amerikában sikeres Kizashi modellt vették alapul.
A hibrid modell motorterébe egy itthon nem szokványos 2.0 literes, 144 LE-s, négyhengeres benzinmotor került, melynek munkáját egy 15 kW-os, 115 V Li-ionos, akkumulátorról működő villanymotor segíti.
A hibrid egység a motor tehermenteítése mellett a fékenergiát is hasznosítja, piros lámpánál leállítja az autó motorját, és működésének köszönhetően a gumik is alacsonyabb gördülési ellenállásúak.
Az EcoCharge névre keresztelt hibrid autó külsőre nem sokban különbözik egy sima Kizashi modelltől (leszámítva a látványos fénytechnikai elemeket), belül, és teljesítményét nézve azonban felveszi a versenyt a jelenleg legkorszerűbbnek ítélt márkákkal.
A Suzuki Kizashi hibrid változatának első megépült verzióját a New York-i autószalonon mutatta be a japán gyártó, ám az energiatakarékos Kizashinak Európában is lenne keresnivalója, és talán kereslet is lenne rá.
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó hírek:
Amerikában a felturbózott Kizashi, nálunk az elektromos Swift lesz a nyerő
Bármelyik Suzuki lehet környezetbarát!
Motorhibás Kizashikat hív vissza a Suzuki
Az új generációs Suzuki Swift Sport új családot alapít