Szeretettel köszöntelek a Suzukisok Klubja közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Suzukisok Klubja vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Suzukisok Klubja közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Suzukisok Klubja vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Suzukisok Klubja közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Suzukisok Klubja vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Suzukisok Klubja közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Suzukisok Klubja vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Amerikában a balesetveszélyes, magától kinyílós és leugrós kesztyűtartó miatt hívták vissza a Suzuki Kizashi tengerentúlra gyártott változatát, a tengeren innen az európai változattal már komolyabb problémák akadtak.
A meghibásodás miatt egy egész szériát hívtak vissza, de nem csak a Suzuki szedánját, a Grand Vitarát is érinti a probléma: a modellekben motor problémákat produkált a szalonból frissen kiguruló autó.
Az amerikai társainál amúgy sokkal jobban felszerelt, és messze jobban összerakott európai Kizashi ékszíja a laza feszítőgörgők miatt lecsúszhat a helyéről, az pedig bizony több galibát tud okozni egy lepottyanó kesztyűtartónál.
A Suzuki szedánja luxus kategóriás autó, tehát a visszahívás nem tömeges, Európában alig 1000 példány érintett, de a pontos szériaszámok sem ismertek.
Mindenesetre Németországban a gyártó minden friss tulajdonost levélben értesített, és kért fel arra, hogy ugorjon be egy márkaszervizbe, mielőtt megtörténne a baj.
A javítás alig egy órát vesz igénybe, a költségeket természetesen a Suzuki állja.
Na de akkor is, egy 9 millió forintos autóról beszélünk...
Legutóbb (tavaly decemberben) a Suzuki több mint 177 ezer WagonR és hat másik kisautó modellt hívott vissza az ajtók lehetséges meghibásodása miatt, 2010 elején a Suzuki Alto-kat rendelték vissza egy kis utószinkronra.
Manapság a szálak egyre feljebb vezetnek, a problémák a tehetősebb réteget sem kímélik...
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó hírek:
Jövőre új modell készül az esztergomi Suzuki gyárban
Bármelyik Suzuki lehet környezetbarát!
Megérkezett a Suzuki szalonokba a Suzuki Swift 1.3 DDiS
Bemutatkozott az EcoCharge, a Suzuki Kizashi hibrid koncepciója