Suzuki: Motorhibás Kizashikat hív vissza a Suzuki

Szeretettel köszöntelek a Suzukisok Klubja közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 4080 fő
  • Képek - 1781 db
  • Videók - 160 db
  • Blogbejegyzések - 152 db
  • Fórumtémák - 152 db
  • Linkek - 583 db

Üdvözlettel,

Suzukisok Klubja vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Suzukisok Klubja közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 4080 fő
  • Képek - 1781 db
  • Videók - 160 db
  • Blogbejegyzések - 152 db
  • Fórumtémák - 152 db
  • Linkek - 583 db

Üdvözlettel,

Suzukisok Klubja vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Suzukisok Klubja közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 4080 fő
  • Képek - 1781 db
  • Videók - 160 db
  • Blogbejegyzések - 152 db
  • Fórumtémák - 152 db
  • Linkek - 583 db

Üdvözlettel,

Suzukisok Klubja vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Suzukisok Klubja közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 4080 fő
  • Képek - 1781 db
  • Videók - 160 db
  • Blogbejegyzések - 152 db
  • Fórumtémák - 152 db
  • Linkek - 583 db

Üdvözlettel,

Suzukisok Klubja vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

network.hu

Amerikában a balesetveszélyes, magától kinyílós és leugrós kesztyűtartó miatt hívták vissza a Suzuki Kizashi tengerentúlra gyártott változatát, a tengeren innen az európai változattal már komolyabb problémák akadtak.

A meghibásodás miatt egy egész szériát hívtak vissza, de nem csak a Suzuki szedánját, a Grand Vitarát is érinti a probléma: a modellekben motor problémákat produkált a szalonból frissen kiguruló autó.

Az amerikai társainál amúgy sokkal jobban felszerelt, és messze jobban összerakott európai Kizashi ékszíja a laza feszítőgörgők miatt lecsúszhat a helyéről, az pedig bizony több galibát tud okozni egy lepottyanó kesztyűtartónál.

A Suzuki szedánja luxus kategóriás autó, tehát a visszahívás nem tömeges, Európában alig 1000 példány érintett, de a pontos szériaszámok sem ismertek.

Mindenesetre Németországban a gyártó minden friss tulajdonost levélben értesített, és kért fel arra, hogy ugorjon be egy márkaszervizbe, mielőtt megtörténne a baj.

A javítás alig egy órát vesz igénybe, a költségeket természetesen a Suzuki állja.

Na de akkor is, egy 9 millió forintos autóról beszélünk...

Legutóbb (tavaly decemberben) a Suzuki több mint 177 ezer WagonR és hat másik kisautó modellt hívott vissza az ajtók lehetséges meghibásodása miatt, 2010 elején a Suzuki Alto-kat rendelték vissza egy kis utószinkronra.

Manapság a szálak egyre feljebb vezetnek, a problémák a tehetősebb réteget sem kímélik...

 

 

Címkék: autó európa meghibásodás modell motorhiba márkaszerviz suzuki suzuki kizashi visszahívás

 

Kommentáld!

Ez egy válasz üzenetére.

mégsem

Hozzászólások

Milcsovics Enikő üzente 13 éve

Ez az igazi őrület!!! Rémesen felháborító, hogy az ember képtelen szinte lecserélni a kocsiját egy jobb állapotúra, kint meg... jaj, nem is idegesítem magam...

Válasz

[Törölt felhasználó] üzente 13 éve

akkor járj fos német szutyokkal.

Válasz

darvasi olivér üzente 13 éve

Egyetértek. Bármi, ami emberi közreműködéssel készül, hibalehetőséget rejt magában. Tehát elkerülhetetlen, talán a gravitáció az egyetlen, ami hibátlanul működik (még) a Földön...
Nincs semmi baj azzal a Kizashival, bár nem az én szájízem szerint való, én is drágállom, de azért nem kell ezt így túldimenzionálni

Válasz

Nándorhegyi Róbert üzente 13 éve

Ennél sokkal drágább és csengőbb nevű kocsikat is hívtak már vissza,mégsem dől össze a világ.
Ez megint a dolgok felfújása.
Egyébként mint az amerikai ára is mutatja abszolút nem prémium kocsi. Nálunk is csak az ára teszi azzá. Amúgy az ár-érték arányt figyelembe véve ezzel a felszereléssel igen is meggondolandó alternatíva.

Ha nyitott szemmel közlekedünk a világban akkor azt lehet látni hogy nem lehet látni döglött suzukit az út szélén nyitott motor deknivel.
Tegnap jöttem haza B.pestről és mit ad az ég, egy nyitott (nem kabrió)motorháztetővel az M1.pálya leálló sávjában egy LIV rendszámu Foswagen Pasatot, előtte meg egy értelmes értelmiségi figura lesegetett a fejéhez ragadt mobillal. Dudáltam integettem majd egy jót röhögtem. Ennyit a Motor vezérlés problémáról amit a Kizhashi mutat.

Viszont érdekes hogy a suzuki mind láncos vezérlésű.Ami simán gondozás nélkül 200.000 felett bír.
Akkor ez a spéci motor visszalépés lenne a szíjas vezérlés felé ami jó ha 80-90.000 km.t tud.

Ha lenne annyi lém én bizony vennék egy Kizashi tesztautót.A szalon árnál jóval olcsóbban. Raknék bele egy chippet aztán ...

Bírná a tüdőm.

Válasz

Farkas Éva üzente 13 éve

nekem aztán mindegy, se ennyiért, se annyiért nem venném meg.

Válasz

[Törölt felhasználó] üzente 13 éve

Amerikában alig 4,5 M. Ft a Kizashi, itt pedig Magyarországon 9,5 M. Ft. Ki lehet számolni mennyi adót szed le az állam.. (reg. adó+áfa).....

Válasz

Ez történt a közösségben:

Szólj hozzá te is!

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu