Szeretettel köszöntelek a Suzukisok Klubja közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Suzukisok Klubja vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Suzukisok Klubja közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Suzukisok Klubja vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Suzukisok Klubja közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Suzukisok Klubja vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Suzukisok Klubja közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Suzukisok Klubja vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Magyarországon is kapható az első, kimondottan az amerikai igények figyelembe vételével, a kanadai piac ízlésére szabva megalkotott Suzuki.
Ennek megfelelően egy monstre bivalyt képzeljünk el - igénytelen belsővel.
Hiszen onnan származik, ahol az autó nem státuszszimbólum, hanem használati tárgy!
Itt rögtön oszlassunk is el egy félreértést: a szóban forgó négykerék meghajtásos terepjárónak, az XL7-nek nem sok köze van a Grand Vitara-hoz, nálunk mégis Grand Vitara XL-ként forog a köztudatban.
Egy család, de teljesen más koncepció, európai fejjel talán nem is igazán értelmezhető, hiszen a tengerentúli ízlésvilághoz lett szabva.
A masszív, tiszteletet parancsoló külső ugyanis Swift-re emlékeztető műanyagra írt belsőt rejt, amivel nincs baj, de helye sincs egy külső megjelenésében hasonló kaliberre hajazó terepjáróban.
Túl kicsi tükrök, fröccsöntött kilincs, álkrómbetétek, az ülés beállítása kallantyúval és tekerővel történik, egyszóval az egész kicsit az Ázsia Center benyomását kelti az emberben.
A többi részlet viszont nagyon amerikai: a sebességmérő mérföldben számol, bár a fedélzeti kompjúter azonnal átkonvertálja számunkra is értelmezhető adatokká.
Az import terepjáró hossza több, mint öt méter, hathengeres motorja 255 lóerős, ennek megfelelően nem tartozik az olcsó autók közé.
De miért venne bárki is miért venne valaki 13,5 milliós autót Suzukit, ha ennyiért már tényleg kaphat olyat, amilyenben azok szeretnek feszíteni, akik megtehetik???
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó hírek:
Gyárat épít a Suzuki Brazíliában
„Peace and love" és Suzuki Kizashi – mindenkinek!
Jövőre új modell készül az esztergomi Suzuki gyárban
Bármelyik Suzuki lehet környezetbarát!