Suzuki: Itt az nyolcszázezer forintos Suzuki

Szeretettel köszöntelek a Suzukisok Klubja közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 4085 fő
  • Képek - 1781 db
  • Videók - 160 db
  • Blogbejegyzések - 152 db
  • Fórumtémák - 152 db
  • Linkek - 583 db

Üdvözlettel,

Suzukisok Klubja vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Suzukisok Klubja közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 4085 fő
  • Képek - 1781 db
  • Videók - 160 db
  • Blogbejegyzések - 152 db
  • Fórumtémák - 152 db
  • Linkek - 583 db

Üdvözlettel,

Suzukisok Klubja vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Suzukisok Klubja közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 4085 fő
  • Képek - 1781 db
  • Videók - 160 db
  • Blogbejegyzések - 152 db
  • Fórumtémák - 152 db
  • Linkek - 583 db

Üdvözlettel,

Suzukisok Klubja vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Suzukisok Klubja közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 4085 fő
  • Képek - 1781 db
  • Videók - 160 db
  • Blogbejegyzések - 152 db
  • Fórumtémák - 152 db
  • Linkek - 583 db

Üdvözlettel,

Suzukisok Klubja vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

A 80-as évek második felében a Maruti-Suzuki 800-as volt néhány évig a legjobb Trabant-alternatíva itthon. Indiában sokkal fontosabb szerepe volt: ez lett az első igazi népautó, sőt, ma sincs gyakrabban látható modell a szubkontinensen. Most egy korszerűbb változaton dolgozik az indiai Suzuki leányvállalat, de a lényeges pontokon nem változtatnak.

 

m800ss

A kémfotó tanúsága szerint jóval magasabb lesz az új kiskocsi, mint az elődje, és a szögletes forma alapján úgy sejtjük, hogy valamivel több helyet kínál majd, mint a szintén a Marutinál gyártott, és immár nálunk is kapható Alto. A motorja persze kisebb lesz – maradnak a 800 köbcnetinél és a három hengernél – és gyengébb: a csúcsteljesítmény 54 lóerő, de ennyi akár elég is lehet, ha elég könnyű marad a karosszéria.

 

Az új Maruti 800 esetében persze nem a dinamika, hanem az ár a lényeg. A Tata Nanót ugyan nem múlja alul e tekintetben, de ránézésre sokkal autószerűbb is annál. A 200 ezer rúpiás, azaz átszámítva 850 ezer forint körüli vételár pedig még Indiában is a megfizethető kategóriába sorolja. Kevéssé valószínű persze, hogy a magyar Suzuki felvenné a programjába, különösen ilyen áron – hisz azonnal megölné az Altót, talán a Splasht is – viszont Indiában több százezer vásárlóra számíthat a típus évente.

 

www.totalcar.hu

Címkék: 800 india kiskocsi kémfotó maruti suzuki újdonság

 

Kommentáld!

Ez egy válasz üzenetére.

mégsem

Hozzászólások

Gajzágó Attila üzente 13 éve

Én emlékszem arra, hogy amikor még csak szóbeszéd volt a Suzuki magyarországi gyártása valami hasonló vételárat pedzegettek, de mire lejött a szalagról -és94-ben megvettem az elsőt 970 eFt volt. Nagyon meg voltam elégedve, s 4,5 év után 850 ért számították be a következőbe. Azóta is Suzukizom, jelenleg egy 1.2-es Splash-t hajtok harmadik éve. Ennek kissé alacsony az eleje, könnyen leverődik, de motorikusan kifogástalan.
Lehet, hogy lecserélném egy próbára.

Válasz

Nándorhegyi Róbert üzente 13 éve

Én meg azt mondom hogy egy kb.20 éves marutinál, sokkal olcsóbban autónak nevezhető négykerekűs közlekedés NINCS.

Bagó az alkatrész,nem fogyaszt sokat. Akinek nem gáz a márka ,a belső helykínálat,az anyagok,és a sebesség annak ideális ingázó masina mondjuk melóba oda-vissza.

Egyszer kölcsönben jártam ilyennel két hétig.Célnak tökéletes.

Ha ez az új verzió is olyan erényeket tud felmutatni mint a régi csak 20 évvel korszerűbb kiadásban igen sikeres lehet .Szerintem nem csak Indiában.

A reg adó miatt nálunk soha.Pedig lenne felénk is kereslet.
A Foswagen származék ódiból nem tudnak annyit gyártani amennyit nem lehetne eladni.

Ez meg lehetne a pórnép autója ha csak pár milliót el tudnának adni belőle már érdekes víszhangja lenne a kocsinak.

Hányan is vannak Indiában? ...

Válasz

[Törölt felhasználó] üzente 13 éve

Nálunk 1.800.000 Ft. lenne,mert ugyebár most már 1 millió Ft lesz a regisztrációs adó,amely még nem is olyan régen 30-50 ezer Ft volt,na de ugye az infláció.....

Válasz

Kelemen Péter üzente 13 éve

Ez érdekes én is így voltam a suzukival. A hátam közepére sem kívántam. Aztán kényszerűségből megvettem, azóta megváltoyott a véleményem. Más autót soha nem veszek többé.

Válasz

Wittingerné Kiss Ica üzente 13 éve

Ha Nálunk is lenne, nem hinném, hogy "ebben az árkategóriában" vehetnénk meg!!!? Pedig, jó lenne! Soha nem vágytam Suzukira, de mióta megvettem a WagonR+- t, nagyon megkedveltem.! / Mi olyan SKODA mániásak voltunk! Wicus

Válasz

Ez történt a közösségben:

Szólj hozzá te is!

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu