Szeretettel köszöntelek a Suzukisok Klubja közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Suzukisok Klubja vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Suzukisok Klubja közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Suzukisok Klubja vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Suzukisok Klubja közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Suzukisok Klubja vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Suzukisok Klubja közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Suzukisok Klubja vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
A 80-as évek második felében a Maruti-Suzuki 800-as volt néhány évig a legjobb Trabant-alternatíva itthon. Indiában sokkal fontosabb szerepe volt: ez lett az első igazi népautó, sőt, ma sincs gyakrabban látható modell a szubkontinensen. Most egy korszerűbb változaton dolgozik az indiai Suzuki leányvállalat, de a lényeges pontokon nem változtatnak.
A kémfotó tanúsága szerint jóval magasabb lesz az új kiskocsi, mint az elődje, és a szögletes forma alapján úgy sejtjük, hogy valamivel több helyet kínál majd, mint a szintén a Marutinál gyártott, és immár nálunk is kapható Alto. A motorja persze kisebb lesz – maradnak a 800 köbcnetinél és a három hengernél – és gyengébb: a csúcsteljesítmény 54 lóerő, de ennyi akár elég is lehet, ha elég könnyű marad a karosszéria.
Az új Maruti 800 esetében persze nem a dinamika, hanem az ár a lényeg. A Tata Nanót ugyan nem múlja alul e tekintetben, de ránézésre sokkal autószerűbb is annál. A 200 ezer rúpiás, azaz átszámítva 850 ezer forint körüli vételár pedig még Indiában is a megfizethető kategóriába sorolja. Kevéssé valószínű persze, hogy a magyar Suzuki felvenné a programjába, különösen ilyen áron – hisz azonnal megölné az Altót, talán a Splasht is – viszont Indiában több százezer vásárlóra számíthat a típus évente.
www.totalcar.hu
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó hírek:
Gázos Suzuki!
„Peace and love" és Suzuki Kizashi – mindenkinek!
Két új Suzuki a láthatáron
Itt az új Suzuki Alto