Suzuki: Kukoricát a kocsimba?

Szeretettel köszöntelek a Suzukisok Klubja közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 4085 fő
  • Képek - 1781 db
  • Videók - 160 db
  • Blogbejegyzések - 152 db
  • Fórumtémák - 152 db
  • Linkek - 583 db

Üdvözlettel,

Suzukisok Klubja vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Suzukisok Klubja közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 4085 fő
  • Képek - 1781 db
  • Videók - 160 db
  • Blogbejegyzések - 152 db
  • Fórumtémák - 152 db
  • Linkek - 583 db

Üdvözlettel,

Suzukisok Klubja vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Suzukisok Klubja közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 4085 fő
  • Képek - 1781 db
  • Videók - 160 db
  • Blogbejegyzések - 152 db
  • Fórumtémák - 152 db
  • Linkek - 583 db

Üdvözlettel,

Suzukisok Klubja vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Suzukisok Klubja közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 4085 fő
  • Képek - 1781 db
  • Videók - 160 db
  • Blogbejegyzések - 152 db
  • Fórumtémák - 152 db
  • Linkek - 583 db

Üdvözlettel,

Suzukisok Klubja vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

A bioetanol használatának lehetősége bizonyára nem csak bennem motoszkál, hiszen bármely okokat nézem – gondolok itt a lassan a csillagos égig emelkedő tankolási számlára és az elvileg környezetbarát mivoltra -, elgondolkodtat, vajon érdemes-e kipróbálni.

 

 

network.hu

 

 

A bioetanolról (E85) érdemes először is tudni, hogy nagyrészt etil-alkoholból álló üzemanyag, melyet biológiailag megújuló energiaforrások (vagyis növények) felhasználásával állítanak elő benzin helyettesítésére vagy adalékanyagként használva. Ellentmondó információkat olvasni mindenütt, így ember legyen a talpán, aki bele mer vágni… mégis van, akit rákényszerít a pénztárca vagy a környezettudatosság. Én a villanyautókban látom az igazi környezetbarát hozzáállást, és az is nagyon aggaszt, hogy nem tudnék megbirkózni, azzal a tudattal, hogy amíg én kukoricát tankolok a kocsimba, addig a Földön számos helyen emberek, gyerekek éheznek! :(

 

Persze léteznek más szempontok is, amiket érdemes figyelembe venni, de ezt a részét meghagynám a kocsikhoz nálam jobban értőknek. Csak a figyelmet szerettem volna erre az aprócska tényre felhívni. Szóval hajrá kicsi villanyautók! ;)

Címkék: autó bioetanol környezetbarát suzuki tankoljak tankolás villanyautók

 

Kommentáld!

Ez egy válasz üzenetére.

mégsem

Hozzászólások

Kusztor József üzente 13 éve

Már írtam, hogy Wagon R+-ban használom az etanolt felesben, és kipróbáltam 1.4 -es Fiat Doblon is. A Fiat kb 1 literrel eszik többet, minimális teljesítménycsökkenés mellett. Hidegben is indul mind a két autó. A mai benzinárak mellett, így is sokba kerül a tankolás. Ha versenyezni akarnék, valami nagymotoros autóval járnék. Dolgozni megfelel.

Válasz

Parai István üzente 13 éve

némethné GYÖNGYInek! üzenem hogy árat tudok,most egy átalakító 30000-ft.Amely tartalmazza a készüléket és a beállítást.Én már egy hónapja használom és csak pozitív
tapasztalom van.Fogyasztásomat lesem merem írni.nem fogják elhinni.Többször teszteltem,nem akartam elhinni az adatokat.180-km-en teszteltem többször is.Először autópályán itt állítani kellet mert szegény volt a etanol és a levegő aránya,állítás után ,már nem volt probléma.Gyöngyi várom a jelentkezésed,küldöm a címet!

Válasz

[Törölt felhasználó] üzente 13 éve

Mi is használjuk az etanolt: télen 2/3-1/3 arányban, nyáron felesben. A fogyasztás nem nőtt számottevően, egy kicsit viszont lustább lett a kocsi. A benzinszűrőt cseréltük csak ki, egyébként semmi átalakításon nem esett át az autó (Moszkvics 2140). Ahogy hallottam, régi szoci autók gond nélkül mennek vele, az újabb gyártmányok közül a Suzuki viseli el a legjobban. (ki kell számolni, hogy milyen fogyasztásnál éri meg az etanolt használni. pl. ha eleve 12 liter körül eszik a kocsi, akkor ha még ehhez hozzáadsz 2 liter túlfogyasztást, lehet, uyagnannyira jön ki.)

Ja, és nyáron borzasztóan cefreszagú kívülről a kocsi. :-))

Válasz

Hajdara Ferenc üzente 13 éve

A mi 2001-es Swinftünkbe is tankoltunk már felesbe és semmi baja nem lett. Most az 1.1-es Trabimba szeretném kipróbálni felesbe vagy 2/3-ba, hogy milyen, bár lehet sűrűbben kell majd tankolnom a 26 literes kis tankocskát, de talán megéri.

Válasz

Kusztor József üzente 13 éve

Azóta is igy tankolok, nekem tetszik. Most ki fogom próbálni egy Fiat Doblon is.

Válasz

Somogyi Attila üzente 13 éve

Nyáron jó az 50-50% de télen inkább 2/3 benzin 1/3 e85. Nehezebben indul, hidegen nem is gyorsul annyira, azonban ha bemelegedet a motor, úgy vettem észre még jobban is ugrik. Én már több mint egy éve járok vegyes üzemben. Fogyasztásban tényleg kicsit több, de árban sokkal jobban jövök ki. annak éri meg aki sokat, használja a kocsit, s nem csak a városban.
üdv: S Attila

Válasz

[Törölt felhasználó] üzente 13 éve

Literekben mérve is többet fogyaszt az autó, amennyiben E85-ös benzint tankolok, persze azt is 2/1 arányban keverve az E95-el.
Kipróbáltam, biztos így van!

Válasz

Farkas Éva üzente 13 éve

gyalog kell járni, ez a megoldás:)

Válasz

Hámori Csilla üzente 13 éve

Éhező gyerekek...szén-monoxid kvóta, ha már itt tartunk. Jöhetnének már a villanyautók, úgy értem, elérhető áron - de vajon mennyibe is fáj a Földnek az villamos energia előállítása? És mennyire környezetbarát folyamat? Komplex ügy ez, a boietanol meg gumicsont...vajon mennyire szennyezi a környezetet az előállítása?

Válasz

Iványi Mihály üzente 13 éve

Inkább kérdés??
Nem kopog a motor, és "gyorsul" rendesen??
Tehát 50% 95-s és 50% E85-s???

Válasz

További hozzászólások 

Ez történt a közösségben:

Szólj hozzá te is!

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu