Szeretettel köszöntelek a Suzukisok Klubja közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Suzukisok Klubja vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Suzukisok Klubja közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Suzukisok Klubja vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Suzukisok Klubja közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Suzukisok Klubja vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Suzukisok Klubja közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Suzukisok Klubja vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Lényegében csak külsejében újul meg a japánok legendás, 260 kg tömegű monstruma, a Suzuki Hayabusa GSX 1340 R változata 2011-re.
Az 1340 köbcentis, négyhengeres motorblokk és a gépben rejlő, közel 200 lóerő már több sebességi rekordot magáénak mondhat megszületése óta - miért is nyúltak volna hát a motorhoz?
A Vadászsólyomnak becézett tökéletesen áramvonalas felépítéséhez szerencsére nem piszkáltak hozzá, sőt, úgy fejlesztették tovább, hogy kiegyensúlyozottabb és vezethetőbb legyen, ám modell átesett némi ráncfelvarráson: új fényezés, háromküllős alufelnik, aprólékosan kidolgozott részletek.
Ha valaki még így sem találná elég meggyőzőnek a világ legvadabbnak titulált sportmotorját, a két technikai újdonság talán őt is lenyűgözi.
Fékezéskor a hatsebességes váltó kuplungtárcsáira nehezedő nyomást a SCAS rendszer, vagyis a Suzuki Clutch Assist System optimalizálja, míg a S-DMC, azaz a Suzuki Drive Mode Selector segítségével akár menet közben is háromféle motorvezérlő térképrendszer közül válasszthatunk.
Vagyis az újdonsült Hayabusa tulajdonos, aki a kezdetek kezdetén elsősorban betörni próbálja a lóerőket, az akár korlátozhatja is a motor brutális teljesítményét.
A Suzuki legfejlettebb motortechnikájával büszkélkedő, Ulitmate Sport kategóriát megteremtő gépe széles fordulatszám-tartományban extrém gyorsítóképességet produkál, a versenypályákon pedig a közeljövőben minden bizonnyal további rekordokat.
|
|
Felton FeltonRolfson írta 2 napja a(z) Elverte Suzukiját a jégeső ? Van megoldás ! blogbejegyzéshez:
If you're looking for professional jégkár (ice ...
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó hírek:
Suzuki gyorsasági rekord - nőnemben!
Új ökobarát robogó
40 éves a legkisebb 4x4 Suzuki
Suzuki GSX-1250FA teszt