Szeretettel köszöntelek a Suzukisok Klubja közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Suzukisok Klubja vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Suzukisok Klubja közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Suzukisok Klubja vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Suzukisok Klubja közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Suzukisok Klubja vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Suzukisok Klubja közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Suzukisok Klubja vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
A Japánban pusztító földrengés utórezgései végül elértek Esztergomba: a Suzuki magyar gyárában egy műszakos munkarendre állt át a termelés.
Akadozik a kisebb elektronikai alkatrészek utánpótlása, a gyárnak új beszállítók után kell néznie, addig is leáll a délutáni és az éjszakai termelés.
Az eszetrgomi üzem ettől függetlenül azt tervezi, hogy a jövőben a gyártósorokról legördülő autók száma nem változik az előirányzottakhoz képest, és hogy nyár derekára legalábbis a délutáni üzemet újra elindítják.
A Magyar Suzuki Zrt. szóvivőjének nyilatkozata szerint nem terveznek elbocsátásokat, az egyelőre legfeljebb három hétre tervezett részleges leállásra azért van szükség, hogy a gyár ne fogyjon ki az alkatrészekből.
Mind a 3500 dolgozó, és a beszállítói kör alkalmazottai számára is garantált az alapbér, viszont az alkalmazottak értelemszerűen elesnek a műszakpótléktól.
A hitelfeltételek szigorítása után a gyár a tavalyi 300 ezres darabszámhoz képest idén 170 ezer új Uzuki szalonba bocsátását tervezte, és a tervezett mennyiséget egyelőre nem áll szándékukban csökkenteni.
|
|
Felton FeltonRolfson írta 2 napja a(z) Elverte Suzukiját a jégeső ? Van megoldás ! blogbejegyzéshez:
If you're looking for professional jégkár (ice ...
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó hírek:
Nehéz idők járnak a Suzukira Magyarországon is
20 éves a Magyar Suzuki
Idén mégis megjelenik a Kizashi!
Tömeges visszahívás