Szeretettel köszöntelek a Suzukisok Klubja közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Suzukisok Klubja vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Suzukisok Klubja közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Suzukisok Klubja vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Suzukisok Klubja közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Suzukisok Klubja vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Suzukisok Klubja közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Suzukisok Klubja vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Sem a töréstesztek, sem a kedvező ár, sem az iszonyúan feltuningolt, 330 km/h-s rekordesebességgel száguldó, az elvárásoknak megfelelő sajtóvisszhangot kapott Suzuki Kizashi nem keltette fel eléggé a tengerentúli autóvásárlók figyelmét.
Bár a modell koncepcióját leginkább az amerikai fogyasztók ízléséhez mérten alakították ki, a megcélzott potencionális vásárlók sajnos nem hagytak annyi zöldhasút a Suzuki márkakereskedésekben az elmúlt időszakban, mint amennyivel a marketingesek számoltak.
Ám a Suzuki nem az a cég, amelyik egykönnyen feladja.
Ha a mérhető eredmények és a józan ész sem elég a döntéshozatalhoz, nem marad más hátra, mint az agresszív reklámkampány: a Kizashikicks.com-on megtekinthető "Kizashi VS High-End cars" sorozat nem titkolt célja a 2011-es eladások felpörgetése.
A vicces kisfilmekben a Suzuki Kizashot az Audi, a Mercedes és a Volvo modelljeivel vetik össze, és a párbajból persze mindig az olcsóbb Kizashi kerül ki győztesen.
De egyelőre csak a reklámban: 2010 első 11 hónapjában mindössze 5269 darab autót sikerült eladni, ami messze elmaradt a cég várakozásaitól.
Pedig az itteni árakhoz képest az ottani árak tényleg nevetségesen alacsonyak: Magyarországon egy 92 LE-s Suzuki Swiftet sem kapni annyiért (kb 4 millió ft.), amennyiért az Egyesült Államokban egy , nyolc légzsákkal, kulcs nélküli rendszerrel, menetstabilizálóval és kétzónás klímával felszerelt 185 lóerős Kizasht már megvehetnek az ottani szerencsések.
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó hírek:
Amerikában a felturbózott Kizashi, nálunk az elektromos Swift lesz a nyerő
Jövőre új modell készül az esztergomi Suzuki gyárban
Bármelyik Suzuki lehet környezetbarát!
Megérkezett a Suzuki szalonokba a Suzuki Swift 1.3 DDiS