Suzuki: Suzuki: a mi visszahívás-rekorderünk - megdöbbentő számok

Szeretettel köszöntelek a Suzukisok Klubja közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 4085 fő
  • Képek - 1781 db
  • Videók - 160 db
  • Blogbejegyzések - 152 db
  • Fórumtémák - 152 db
  • Linkek - 583 db

Üdvözlettel,

Suzukisok Klubja vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Suzukisok Klubja közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 4085 fő
  • Képek - 1781 db
  • Videók - 160 db
  • Blogbejegyzések - 152 db
  • Fórumtémák - 152 db
  • Linkek - 583 db

Üdvözlettel,

Suzukisok Klubja vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Suzukisok Klubja közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 4085 fő
  • Képek - 1781 db
  • Videók - 160 db
  • Blogbejegyzések - 152 db
  • Fórumtémák - 152 db
  • Linkek - 583 db

Üdvözlettel,

Suzukisok Klubja vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Suzukisok Klubja közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 4085 fő
  • Képek - 1781 db
  • Videók - 160 db
  • Blogbejegyzések - 152 db
  • Fórumtémák - 152 db
  • Linkek - 583 db

Üdvözlettel,

Suzukisok Klubja vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

Egy évtized sem kellett ahhoz, hogy 650 ezer Suzukit legyen kénytelen visszahívni az esztergomi gyártó, ugyanakkor a szentgotthárdi Astrák és a győri Audik sem maradtak ki a sorból. A merkúri időszak alatt nem igazán voltak elkényeztetve a magyar autósok, ezért sokan meglepődtek, hogy ingyen kicserélnek egy adott alkatrészt az érintett járgányokon.


Hét évvel ezelőtt a gázpedál esetleges kiakadása miatt 112 ezer esztergomi gyártású Suzuki Wagon R+ modellnél kellett a bowdent ellenőrizni, 2007 nyarán a kézifékhuzal miatt 150 ezer magyar Suzukit hívtak rendkívüli szervizre, 2009 novemberében 250 ezer Swiften ellenőrizték a biztonsági öv tartókonzolját, tavaly márciusban 39 ezernél az üzemanyagtöltő csövét kellett kopás miatt ellenőrizni, decemberben pedig százezer lengéscsillapítójának cseréjét jelentették be.

 


Hét év alatt 651 ezer Suzukit hívtak vissza


Az első szentgotthárdi Astrák üzemanyag-betöltő nyílásához utólag testkábelt kellett beépíteni, mert tankoláskor lángra lobbanhattak. Az 1995-ös visszahívási akció Európa-szerte 2,3 millió, hazánkban 35 ezer Opelt érintett. A győri Audi sem maradt ki a sorból: stabilitási problémák miatt az első generációs TT sportkocsikra utólag szereltek hátsó légterelőket és menetstabilizáló rendszert.

A Népszabadság összeállítása szerint az érintett márkák nem akarták eltitkolni vagy eltussolni az ügyeket, hanem értesítették és segítették az ügyfeleket. Ezen csak a kelet-európai autósok lepődtek meg, mivel ők nem ehhez szoktak a merkúri korszakban. Bár az autóínséges időben, 1972 áprilisában még az is előfordult, hogy sorozatos futóműhibák miatt fél évre felfüggesztették a Zaporozsecek importját, ám ez ritka eset volt.

 


Zaporozsec 968M (Forrás: Veterán Autócsodák)


Sok más kelet-európai márka típushibája miatt is indokolt lett volna a korlátozás, de a már leszállított és továbbra is veszélyes szocialista modellek többségét nem hívták vissza díjmentes szervizellenőrzésre és javításra. Pedig lett volna mit, hiszen lepergett a festék a Daciákról, a farmotoros Skodáknál rendszeresen felforrt a hűtővíz, a Zsiguliknak gyenge volt a kormánygömbfeje és a lengéscsillapítója.

 

forrás: Népszabadság

Címkék: rekord suzuki visszahívás

 

Kommentáld!

Ez egy válasz üzenetére.

mégsem

Hozzászólások

Milcsovics Enikő üzente 13 éve

Biztosan előfordul, csak ez egy Suzuki klub, ráadásul "A mi autónk"... szóval talán jobban szem előtt van, mint a többi márka.

Válasz

Farkas Éva üzente 13 éve

elég sokat cikkeznek ezekről a visszahívásokról a Suzukival kapcsolatban. Más autótípusoknál is ez van vajon?

Válasz

Ez történt a közösségben:

Szólj hozzá te is!

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu