Szeretettel köszöntelek a Suzukisok Klubja közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Suzukisok Klubja vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Suzukisok Klubja közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Suzukisok Klubja vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Suzukisok Klubja közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Suzukisok Klubja vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Suzukisok Klubja közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Suzukisok Klubja vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Egy évtized sem kellett ahhoz, hogy 650 ezer Suzukit legyen kénytelen visszahívni az esztergomi gyártó, ugyanakkor a szentgotthárdi Astrák és a győri Audik sem maradtak ki a sorból. A merkúri időszak alatt nem igazán voltak elkényeztetve a magyar autósok, ezért sokan meglepődtek, hogy ingyen kicserélnek egy adott alkatrészt az érintett járgányokon.
forrás: Népszabadság
Hét évvel ezelőtt a gázpedál esetleges kiakadása miatt 112 ezer esztergomi gyártású Suzuki Wagon
R+ modellnél kellett a bowdent ellenőrizni, 2007 nyarán a kézifékhuzal
miatt 150 ezer magyar Suzukit hívtak rendkívüli szervizre, 2009
novemberében 250 ezer Swiften ellenőrizték a biztonsági öv
tartókonzolját, tavaly márciusban 39 ezernél az üzemanyagtöltő csövét
kellett kopás miatt ellenőrizni, decemberben pedig százezer
lengéscsillapítójának cseréjét jelentették be.
Hét év alatt 651 ezer Suzukit hívtak vissza
Az
első szentgotthárdi Astrák üzemanyag-betöltő nyílásához utólag
testkábelt kellett beépíteni, mert tankoláskor lángra lobbanhattak. Az
1995-ös visszahívási akció Európa-szerte 2,3 millió, hazánkban 35 ezer Opelt érintett. A győri Audi
sem maradt ki a sorból: stabilitási problémák miatt az első generációs
TT sportkocsikra utólag szereltek hátsó légterelőket és menetstabilizáló
rendszert.
A Népszabadság
összeállítása szerint az érintett márkák nem akarták eltitkolni vagy
eltussolni az ügyeket, hanem értesítették és segítették az ügyfeleket.
Ezen csak a kelet-európai autósok lepődtek meg, mivel ők nem ehhez
szoktak a merkúri korszakban. Bár az autóínséges időben, 1972
áprilisában még az is előfordult, hogy sorozatos futóműhibák miatt fél
évre felfüggesztették a Zaporozsecek importját, ám ez ritka eset volt.
Zaporozsec 968M (Forrás: Veterán Autócsodák)
Sok
más kelet-európai márka típushibája miatt is indokolt lett volna a
korlátozás, de a már leszállított és továbbra is veszélyes szocialista
modellek többségét nem hívták vissza díjmentes szervizellenőrzésre és
javításra. Pedig lett volna mit, hiszen lepergett a festék a Daciákról, a farmotoros Skodáknál rendszeresen felforrt a hűtővíz, a Zsiguliknak gyenge volt a kormánygömbfeje és a lengéscsillapítója.
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó hírek:
Motorhibás Kizashikat hív vissza a Suzuki
Milliárdokat vehet ki a Suzuki zsebéből a visszahívás
Tükröt potyogtat a Suzuki Swift
Tömeges visszahívás