Szeretettel köszöntelek a Suzukisok Klubja közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Suzukisok Klubja vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Suzukisok Klubja közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Suzukisok Klubja vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Suzukisok Klubja közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Suzukisok Klubja vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Suzukisok Klubja közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Suzukisok Klubja vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Hatüléses (három sorban két-két szék), egyterű, de még nem erősítették meg sorozatgyártását. Ez az R3 Concept MPV, amit Indiában, a Marutinál terveztek mindösszesen kilenc hónap alatt. Még januárban mutatták be, de talán nem késtünk el azzal, hogy itt a klubban is bemutassuk.
Tény, hogy nagy a mozgolódás mostanság a kisebb családi egyterűknél is. Tény, hogy nemrég mutatkozott be a Citroen C3 Picasso, hamarosan elkezdődik a Kia Venga forgalmazása, de az Opel is leplezte már a második generációs Merivát. És természetesen a Suzuki, a családi autók hercege sem szeretne lemaradni.
Az R3 Concept névre keresztelt kompakt egyterűt teljes egészében a Suzuki indiai leányvállalatánál, a Marutinál tervezték, és az első skiccekből kilenc hónap alatt született meg a tanulmányautó. Az R3 formaterve látványosra (nem lányosra, hehee) sikeredett, a márka legújabb szokásához híven a külső visszapillantó tükröket is kamerákkal helyettesítették a tervezők. LED-ek világítanak az első és a hátsó lámpákban, míg az ajtók az új Merivához hasonlóan egymással szemben nyílnak.
Igaz ami igaz, az autó hátulja nem néz ki olyan jól, mint az eleje - és mint ahogy kinézhetne ha normálisan megtervezték volna -, de az indiaiak egy hatalmas hátsó üveggel igyekeztek feldobni azt. A sorozatgyártású modell a Kizashihoz hasonlóan sokat finomodik majd. Az utastérben a jövő műszerfala és középkonzolja jelenik meg, míg a három sorban hat személy foglalhat helyet. Az eddigi hírek szerint az autó az SX4 alapjaira épül, míg motorválasztékát várhatóan egy 1,2 és 1,4 literes benzines és egy 1,3-as dízel alkotja.
A Suzuki elsősorban az ázsiai piacra szánja majd a modellt, amely 2 éven belül mutatkozhat be. Nem kizárt azonban, hogy Európában is kapható lesz a sorozatgyártású modell, amely kedvező árával könnyen sikeres lehet.
|
|
Sara Kaur Delhi Escort írta 1 hete a(z) Ritka Suzukik fórumtémában:
Hello teacher, I am Sara Kaur, a beautiful and sexy girl from ...
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó hírek:
Bemutatkozott az EcoCharge, a Suzuki Kizashi hibrid koncepciója
Az új generációs Suzuki Swift Sport új családot alapít
A Suzuki és a Volkswagen Esztergomban kezdi meg az együttműködést
Suzuki Swift R Concept