Suzuki: Új Swift: teszt egy más világból

Szeretettel köszöntelek a Suzukisok Klubja közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 4086 fő
  • Képek - 1781 db
  • Videók - 160 db
  • Blogbejegyzések - 152 db
  • Fórumtémák - 152 db
  • Linkek - 583 db

Üdvözlettel,

Suzukisok Klubja vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Suzukisok Klubja közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 4086 fő
  • Képek - 1781 db
  • Videók - 160 db
  • Blogbejegyzések - 152 db
  • Fórumtémák - 152 db
  • Linkek - 583 db

Üdvözlettel,

Suzukisok Klubja vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Suzukisok Klubja közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 4086 fő
  • Képek - 1781 db
  • Videók - 160 db
  • Blogbejegyzések - 152 db
  • Fórumtémák - 152 db
  • Linkek - 583 db

Üdvözlettel,

Suzukisok Klubja vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Suzukisok Klubja közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 4086 fő
  • Képek - 1781 db
  • Videók - 160 db
  • Blogbejegyzések - 152 db
  • Fórumtémák - 152 db
  • Linkek - 583 db

Üdvözlettel,

Suzukisok Klubja vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

Nekünk, magyaroknak, vagy legalábbis többségünknek evidens választás lehet a Suzuki Swift, ha új autót vásárolunk. Részben azért mert olcsó, meg ugye nem igazán akar tönkremenni és mellesleg még hazánkban is gyártják, így a honi ipart is támogatjuk, ha ebbe a típusba fektetjük pénzünket. Nem csoda, ha kicsit elfogultak vagyunk a típussal szemben.

 

Na de mi a helyzet más országok népével? A német Autozeitung-os kollegáknak sikerült megkaparintani az új Swift egy példányát és nagyító alá is vették azt. Tesztjükből kiderül, hogy az elődtől ránézésre nem sokban különböző, de hosszában 9 centivel (tengelytávban 5-tel) gyarapodott „kis” autó, szinte csak előnyös tulajdonságaiban hasonlít ősére. Immár egy 1,8 méteres alak is beférhet kényelmesen a hátsó padra, ha az előtte ülő nem a fekve autózás híve, de a csomagtartó, a 211 literes űrtartalmával még mindig a kategória kibice. A motor is az, viszont az nem negatív értelemben. A német kollegák az 1,2 literes benzines változatot próbálták ki, és annak ellenére, hogy ma már nem divat az ekkora szívómotor a kompaktoknál, igen fürgén mozgatta a járgányt a maga 94 lóerejével, ami nem is csoda, hisz az autó menetkész tömege mindössze 1050 kg, és ez felettébb dicséretes. A tesztfogyasztása 5,9 liter benzinre adódott 100 km-ként, ami akár egy dízeltől is elfogadható érték lenne. Egyébként igen csendes utastérről, és rendkívül könnyű vezethetőségről számol be a német újság, mínuszként mindössze a steril kormányt és az egyszerű beltéri anyaghasználatot említi cikkük.

 




Figyelembe véve, hogy a Swift ott is relatíve olcsó, ezekkel a tulajdonságokkal mindent megtesz azért, hogy ferde szemmel nézzenek rá a német vetélytársak (is). Erről még a tesztjük címe is megemlékezik, mely mint a Polo és a Fiesta pozíciójának ostromlóját említi a kis japánt.

Egyébiránt nálunk is kapható már a típus. „A 3 ajtós 1,2 benzinmotoros GC AC ESP-vel szerelt, 6 légzsák + 1 térdlégzsákos alapváltozat ára 3.157.000 forint, míg az 5 ajtós 1,2 benzines GLX AC, ESP, CD/MP3+USB / 6 légzsák + 1 térdlégzsákos, gazdagabb felszereltségű változat 3.699.000 forintba kerül. A belföldi piacon a kezdőmodell az 1,2 literes benzines Swift lesz, kézi váltós és automata változatban. A későbbiekben más változatokat is értékesítenek majd.” – informál a gyártó honlapja.






A motorok adatairól az Autotimes cikkéből tájékozódhatnak ( a K12B az 1,2 l-es benzines-, a D13A pedig az 1,3-as dízelmotor), amennyiben érdeklődnek a típus iránt. Még biztosan hallanak majd a start-stop rendszerrel és 5-csillagos törésteszttel rendelkező új Swift-ről tőlünk, melynek azonban ez utóbbi tulajdonságát nem áll szándékunkban tesztelni.

 

forrás: http://www.autotimes.hu

Címkék: hírek suzuki swift teszt

 

Kommentáld!

Ez egy válasz üzenetére.

mégsem

Hozzászólások

Balog Géza üzente 13 éve

Az öreg Swift Szedánom szervízbe kényszerült, mert valami brutális városi terepjáró végighúzta a teljes baloldalát, de persze névjegykártyát nem hagyott.
Mivel be volt tervezve egy hosszú hétvégi családi kirándulás, a Tafák szervízben béreltem egy másik kocsit, egy ilyen újfajta Swiftet. Tapasztatalataim:
Nagyon jó volt a belső magassága.
Zavaró voltr, hogy minden szembejövő villogott, mert nem tudtam hogy hol kell állítani a reflektor kéve magasságán.
A sedanhoz képest incifinci a csomagtere, 4 ember hétvégi cucca nem fér el benne.
pattogott az úton
magasan és határozatottan erősen fogot t a fék
összegezve: két felnőttnek jó, távolsági útra is, de 4 személyre alkalmatlan.

G.
váltáskor reccsent a váltó.

Válasz

Farkas Éva üzente 14 éve

hát igen, egyetértek Lucával

Válasz

Balog Luca üzente 14 éve

Ha nem lenne egyszerű beltéri anyaghasználat, az ára is magasabb lenne...Nekem aztán olyan mindegy, miből van a műszerfal vagy a kormány.

Válasz

Bognár Tibor üzente 14 éve

A Suzuki mindig is a klasszikus puritán népautó vonalat képviselte: kiváló motor, racionális kialakítás. Tény, hogy a beltéri külcsínyre sosem adtak sokat, de ez nem is az a kategória.

Válasz

Ez történt a közösségben:

Felton FeltonRolfson írta 2 napja a(z) Elverte Suzukiját a jégeső ? Van megoldás ! blogbejegyzéshez:

If you're looking for professional jégkár (ice ...

Szólj hozzá te is!

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu