Suzuki: 5 csillagos vezetési élmény

Szeretettel köszöntelek a Suzukisok Klubja közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 4085 fő
  • Képek - 1781 db
  • Videók - 160 db
  • Blogbejegyzések - 152 db
  • Fórumtémák - 152 db
  • Linkek - 583 db

Üdvözlettel,

Suzukisok Klubja vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Suzukisok Klubja közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 4085 fő
  • Képek - 1781 db
  • Videók - 160 db
  • Blogbejegyzések - 152 db
  • Fórumtémák - 152 db
  • Linkek - 583 db

Üdvözlettel,

Suzukisok Klubja vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Suzukisok Klubja közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 4085 fő
  • Képek - 1781 db
  • Videók - 160 db
  • Blogbejegyzések - 152 db
  • Fórumtémák - 152 db
  • Linkek - 583 db

Üdvözlettel,

Suzukisok Klubja vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Suzukisok Klubja közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 4085 fő
  • Képek - 1781 db
  • Videók - 160 db
  • Blogbejegyzések - 152 db
  • Fórumtémák - 152 db
  • Linkek - 583 db

Üdvözlettel,

Suzukisok Klubja vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

A gyakorlatilag minden ponton újragondolt Swift óriási eredményt ért el a biztonság terén: a szériaként 7 légzsákkal és ESP-vel felszerelt modell az Euro NCAP törésteszten megkapta a maximális öt csillagot.

 

Az új, 1,2-es benzinmotor egyszerre pörgős és környezetbarát: a teljesítmény nőtt, a fogyasztás és a károsanyag-kibocsátás viszont csökkent.

 

network.hu

 

A karosszéria 9 centivel hosszabb lett, a korszerű anyaghasználatnak köszönhetően ugyanakkor 20 kilóval kevesebbet nyom az autó, mint az elődje. A belső téren sokat dobott ez a néhány plusz centi, a vadonatúj, finoman kidolgozott műszerfal, az új ülések kényelme és a csend, ami a szintén újragondolt szigetelésnek köszönhető. Praktikus tárolóhelyek egész sora várja a kisebb-nagyobb, elhelyezni való tárgyakat.


Újdonság a sok-sok extra is, amivel a magasabb felszereltségű modellek kényeztetik az embert. A GS-ben széria a nyomógombos indítás, a bluetooth rendszer és az USB port, az automata légkondicionáló, a tengelyirányban is állítható kormány, a tempomat, a fűtött első ülések és a 16"-os alufelnik.

Címkék: autó hírek suzuki swift típus

 

Kommentáld!

Ez egy válasz üzenetére.

mégsem

Hozzászólások

schrott balázs üzente 13 éve

Jól beszélsz, ember! Ez a dacból Suzuki, ez tetszik, erre már lehet üzletpolitikát és marketingprojekteket alapozni!:)

Válasz

Nándorhegyi Róbert üzente 13 éve

Szasztok skacok!

Én nem Stiftel járok de védeném a (taligánkat) mi bárányunkat.

A minap olvastam egy összehasonlító (TESZTET ?) próbát a totalcaron.
Egész jól szerepelt a kocsi.Igaz a kategória rakétája már a múl homályába vész a mostani az a Splash motoros gyengébb bár a nyomaték egy bizonyos fordulat felett valamivel több.

Egy 4 éves audi biztos csábító ennyi pénzért az biztos. De nem mindenkinek kell egy 4 ÉVES AUDI. Alkatrész egy olyan kocsihoz horrorisztikus és egy használt gép már tudja a fene mit szenvedett a 4 év alatt.
Tehát semmi kép sem kéne nekem sem.
Az új stift nem lesz népautó az biztos .A célközönség most már a közepesen tehetős réteg. A csóróbbak majd veszik az előző szériát vagy egyéb európai klónokat. Pl. Schevrolet ?( :-)) ! ) fabia,ibiza corsa vagy a polo. Egy agyon sztárolt polo viszont már olyan árban van mint egy 6 éves audi. Az előbb említett klónok nem a megbízhatóság ikonjai.
Az fogja az új stiftet vásárolni akinek TÉNYLEG AZ KELL és nem más.
Esetleg ha a hitel mizéria tisztul akkor kedvező feltételekkel a márkán belüli csere.
Én családosként szintén nem vennék. Kicsi lenne. Tehát nem nekem tervezték :-)

Én Liana val járok. Japán kocsi, 2005 ben készült. 2 évesen vettem egy új Astra áránál egy misivel olcsóbban.
Nincs rozsda ,gyerek ülés is jól helyezkedik el. Nagy, kényelmes ,eddig hiba nélküli.Nem kéne sem astra sem más német,francia,olasz,spanyol,cseh,vagy koreai-amerikai taliga.
Alkatrész még nem kellett a fékbetét, gumi és olajon kívül tán egy égő ment ki.60.000 km.t.mentem vele .

Még nem mentem az új stiftel csak a szalonban ültem bele..Mindenképp minőségibb mint a régi. A motor a gazdaságosság felé hajaz mint a dinamikára. Elől kényelmes hátul meg üljön aki akar.(nem családi kocsi )Két személynek a csomagok részére untig elég a hely. Összességében nézve nekem tetszik.
Asztán hogy pár év vagy akár 10 év múlva mi rozsdásodik rajta azt még nem lehet tudni. Gyanítom hogy ez már jó lesz.

Én szeretem a suzukit. Tán dacból hogy annyian szapulják.
A lianábol indulva nem is lehet más. AZ ÉN CÉLJAIMNAK TÖKÉLETES MASINA.

Na ennyi elég belőlem

BUÉK mindenkinek!

Válasz

Milcsovics Enikő üzente 13 éve

Hát ez azért kiakasztó! Egyébként meg igazad van! Van ennyi pénzért jobb is!

Válasz

[Törölt felhasználó] üzente 13 éve

Az ára GS modellnél 4millió fölött, akkor már veszek egy 4éves audit. Mivel lenne erősebb,ha nincs olyan valós teljesítménye mint elődjének?Nekem egy 2006 GS modell van amely belül az ülés és biztonsági rögzítőknél csupa rozsda. A biztonsági övek rugói tönkrementek, fékezésnél nem volt képes megfogni a gyermekülést,így a kicsi a az első ülésre kenődött. Látszik még (annak ellenére,hogy sokat fejlődött az autó),hogy nagyot szeretnének kaszálni az autóval ezért a részletek mellékesek,gondolom kiadták bérmunkába az alkatrészeket, amelyek ráadásul erősen sorjássak,igaz a használó nem látja. A műanyagok ridegek, könnyen eltörnek,olyan mintha egy kínai bazárból való lenne. Ugyanezért a pénzért külföldi gyártók jobb minőséget produkálnak. Persze ezektől a hibáktól lehet még jó autó, de ha már pénzt kell kiadni….

Válasz

Volek János üzente 13 éve

Szép formás, gondolom az ára is.

Válasz

darvasi olivér üzente 13 éve

Ez volt már, de mindig jó újra és újra olvasni, hogy a pénzünkért cserébe nem csak jó, de egyben biztonságos autót is kapunk

Válasz

Ez történt a közösségben:

Szólj hozzá te is!

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu