Suzuki: Genf 2011: Suzuki Swift S-Concept

Szeretettel köszöntelek a Suzukisok Klubja közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 4079 fő
  • Képek - 1781 db
  • Videók - 160 db
  • Blogbejegyzések - 152 db
  • Fórumtémák - 152 db
  • Linkek - 583 db

Üdvözlettel,

Suzukisok Klubja vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Suzukisok Klubja közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 4079 fő
  • Képek - 1781 db
  • Videók - 160 db
  • Blogbejegyzések - 152 db
  • Fórumtémák - 152 db
  • Linkek - 583 db

Üdvözlettel,

Suzukisok Klubja vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Suzukisok Klubja közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 4079 fő
  • Képek - 1781 db
  • Videók - 160 db
  • Blogbejegyzések - 152 db
  • Fórumtémák - 152 db
  • Linkek - 583 db

Üdvözlettel,

Suzukisok Klubja vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Suzukisok Klubja közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 4079 fő
  • Képek - 1781 db
  • Videók - 160 db
  • Blogbejegyzések - 152 db
  • Fórumtémák - 152 db
  • Linkek - 583 db

Üdvözlettel,

Suzukisok Klubja vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

A Suzuki Swift jelen generációjának piaci szereplése nálunk sajnos jóval az elvárt alatt van. A Genfben bemutatott S-Concept szériaverziója sem valószínű, hogy testesen hozzájárul majd a Suzuki eladásaihoz.


 

network.hu

Pedig az előző generáció Sport változata igen népszerű volt: az 1,6 literes, 125 lóerős szívómotorjával a rétegszegmensében figyelemreméltó piaci szereplést ért el. A még egyelőre koncepció stádiumban lévő, Genfben debütált utód nem valószínű, hogy tudja folytatni elődje sikereit.

 

 

Nem a technikával van baj, hiszen az remek és megbízható, hanem a megváltozott piaccal: januárban BMW X5-ből kétszer annyit adtak el, mint Suzuki Swiftből... Ha meg is jelenik a modell - ami egyébként valószínű -, árával minden bizonnyal már a potenciális vásárlóinak csak töredékét tudja megfogni. Ne így legyen, mi szurkolunk neki, hiszen mégis csak hazai modellről beszélünk.

 

Az S-Concept egyébként nagyon látványos kis ékeszerdoboznak tűnik: sárga fényezésével, hatalmas felnijeivel, ezüst színű résbetéteivel, a hátsó kis diffúzorával, oldalanként egy-egy kipufogójával, s picit nagy hátsó szárnyával dinamizmust sugall. Az utastér sem széria, a fekete-sárga kombináció, az ajtóburkolatok szénszál mintájú betétei sportosságot idéznek, a kormány sárga sávja pedig a ralliautók hasonló megoldásait szimbolizálja. Látványra nagyon funkcionálisak az első kagylóülések is, de egyedi a főműszerek skálázása is.

 

Az autóról sajnos sokat nem árultak el Genfben, viszont az nem titok, hogy a legsportosabb Swiftet - hasonlóan az előző generációs Sporthoz - egy 1,6 literes, atmoszferikus, négyhengeres soros motor hajtja, amely itt már 150 lóerőt teljesít. A hatfokozatú manuális sebességváltó nyilván jó partnere a motornak, amely nyomatékát az első kerekekre továbbítja majd - a tapadást e tanulmánynál körben 225/45 R18-as abroncsok szavatolják.

 

Az ígéretesnek tűnő, gyakorlatilag szériakész modellvariáns - apró módosításokat követően - minden bizonnyal hamarosan gyártásba kerül. A külső és belső megjelenése, technikája tehát adott, remélhetőleg egy elfogadható árcédula kerül majd a szalonmodellekre, mert akkor szinte garantált a sikere. Bízzunk benne, hogy hazánkban is az lesz!

Címkék: autó s-concept sport suzuki swift

 

Kommentáld!

Ez egy válasz üzenetére.

mégsem

Hozzászólások

Milcsovics Enikő üzente 13 éve

Szerintem ez nem is lényeges... az az egy viszont tény, hogy egy széria-gyártmány alkatrész-utánpótlása töredéke a pl Toyotáénak, meg a VW-ének is!

Válasz

gergencsik zoli üzente 13 éve

Miért idealizmus a VW Golf TSI? Ezt nem értem. Érintett vagyok, ha nem is közvetlenül, de személyesen, szóval komolyan fejtsd már ki bővebben, mit értesz ez alatt...

Válasz

Nándorhegyi Róbert üzente 13 éve

Ha tesznek bele egy jó motort még akármi is lehet.

Bár sok idealista inkább veszi a vw golf meg polo TSI masináit mert az menőbb. Nem is beszélve a mérgesített Fiat vagy Alfa modellekről.(Aztán milyen sűrűn kell majd szervizbe vinni ezeket az legyen az ő bajuk )Persze a Suzi kategóriájára gondolok.
Egy ilyen kocsi eleve nem annyi mint egy széria gyártmány.
Az előbb említett kocsiknál szerintem olcsóbb lesz.
Ez sajna nem elég a hímsoviniszta ego növeléshez. Azzal egy Suzuki nem fog sikert elérni. A gondolkodás ami az ellenség és a Suzuki presztízsének majd nullasága.

A piac nem érzi meg a Sport pozitívumát sem negatívumát. Ilyen kocsikat nem szokás hitelre venni. Jó módú szülők a fiúkájuknak vagizni. Vagy uncsi managgerek ,vállalkozók hétvégi adrenalinos igényeinek kielégítésére,második harmadik vagy akárhányadik kocsinak. De itt jön képbe a fent említett SUZUKIVAL NEM LEHET EGO.T NÖVELNI KÉPLET.majd a 22 es csapdája gyanánt már is a hozzászólás elején vagyunk.
Ez van. (szerintem )

Válasz

Ez történt a közösségben:

Szólj hozzá te is!

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu