Szeretettel köszöntelek a Suzukisok Klubja közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Suzukisok Klubja vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Suzukisok Klubja közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Suzukisok Klubja vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Suzukisok Klubja közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Suzukisok Klubja vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Suzukisok Klubja közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Suzukisok Klubja vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
A Suzuki Swift jelen generációjának piaci szereplése nálunk sajnos jóval az elvárt alatt van. A Genfben bemutatott S-Concept szériaverziója sem valószínű, hogy testesen hozzájárul majd a Suzuki eladásaihoz.
Pedig az előző generáció Sport változata igen népszerű volt: az 1,6 literes, 125 lóerős szívómotorjával a rétegszegmensében figyelemreméltó piaci szereplést ért el. A még egyelőre koncepció stádiumban lévő, Genfben debütált utód nem valószínű, hogy tudja folytatni elődje sikereit.
Nem a technikával van baj, hiszen az remek és megbízható, hanem a megváltozott piaccal: januárban BMW X5-ből kétszer annyit adtak el, mint Suzuki Swiftből... Ha meg is jelenik a modell - ami egyébként valószínű -, árával minden bizonnyal már a potenciális vásárlóinak csak töredékét tudja megfogni. Ne így legyen, mi szurkolunk neki, hiszen mégis csak hazai modellről beszélünk.
Az S-Concept egyébként nagyon látványos kis ékeszerdoboznak tűnik: sárga fényezésével, hatalmas felnijeivel, ezüst színű résbetéteivel, a hátsó kis diffúzorával, oldalanként egy-egy kipufogójával, s picit nagy hátsó szárnyával dinamizmust sugall. Az utastér sem széria, a fekete-sárga kombináció, az ajtóburkolatok szénszál mintájú betétei sportosságot idéznek, a kormány sárga sávja pedig a ralliautók hasonló megoldásait szimbolizálja. Látványra nagyon funkcionálisak az első kagylóülések is, de egyedi a főműszerek skálázása is.
Az autóról sajnos sokat nem árultak el Genfben, viszont az nem titok, hogy a legsportosabb Swiftet - hasonlóan az előző generációs Sporthoz - egy 1,6 literes, atmoszferikus, négyhengeres soros motor hajtja, amely itt már 150 lóerőt teljesít. A hatfokozatú manuális sebességváltó nyilván jó partnere a motornak, amely nyomatékát az első kerekekre továbbítja majd - a tapadást e tanulmánynál körben 225/45 R18-as abroncsok szavatolják.
Az ígéretesnek tűnő, gyakorlatilag szériakész modellvariáns - apró módosításokat követően - minden bizonnyal hamarosan gyártásba kerül. A külső és belső megjelenése, technikája tehát adott, remélhetőleg egy elfogadható árcédula kerül majd a szalonmodellekre, mert akkor szinte garantált a sikere. Bízzunk benne, hogy hazánkban is az lesz!
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó hírek:
Suzuki S-Concept: az új Swift Sport
20 éves a Magyar Suzuki
Két új Suzuki a láthatáron
Suzuki, kinek az autója?