Szeretettel köszöntelek a Suzukisok Klubja közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Suzukisok Klubja vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Suzukisok Klubja közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Suzukisok Klubja vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Suzukisok Klubja közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Suzukisok Klubja vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Suzukisok Klubja közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Suzukisok Klubja vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Utolsó tartalékait éli fel a General Motors, most éppen a Suzukiban meglevő 3%-os részesedésétől szabadul meg, hogy előteremtsen még némi pénzt saját fenntartására.
A GM sokáig a Suzuki egyik legnagyobb részvényese volt: a japán autó- és motorkerékpár-gyártó 20%-át birtokolta, és a két cég egymás legfontosabb partnerének számított. Míg a Suzuki a kisautók fejlesztésében és gyártásában segítette a GM-et, addig a detroiti óriás terepjárókat és nagyobb személyautókat szállított a japánok amerikai részlegének. 2006-ban, az anyagi problémák első jelére azonban eladták részvényeik nagy részét, és csupán 3%-ot tartottak meg. A Suzuki most ezt is visszavásárolja mintegy 230 millió dollárért, ami ugyan legfeljebb hetekre fedezheti a GM veszteségeit, viszont rövid távon sokkal többet segít a nehéz helyzetben, mint a páncélszekrényben porosodó részvények. Egyben a Suzuki is visszanyeri teljes önállóságát, ami a cégvezetés egyik régi célja volt.
A Suzuki kisautó-specialistaként eddig viszonylag könnyen viselte a recesszió hatásait: Japánban és Európában stabilnak tűnik a pozíciója a piacon, ahogy Indiában és Kínában is, az észak-amerikai piacon pedig mostanában készülnek nagyobb termékoffenzívára.
|
|
Sara Kaur Delhi Escort írta 1 hete a(z) Ritka Suzukik fórumtémában:
Hello teacher, I am Sara Kaur, a beautiful and sexy girl from ...
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó hírek:
Megháromszorozott működési eredmény a Suzukinál
Jövőre új modell készül az esztergomi Suzuki gyárban
Két év múlva hibrid Suzuki Swift
Bármelyik Suzuki lehet környezetbarát!