Szeretettel köszöntelek a Suzukisok Klubja közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Suzukisok Klubja vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Suzukisok Klubja közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Suzukisok Klubja vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Suzukisok Klubja közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Suzukisok Klubja vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Suzukisok Klubja közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Suzukisok Klubja vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
A Suzuki 2013-ban bemutatja a Swift hibrid változatát - számol be a Nikkei japán üzleti magazin. A hírek szerint az autó műszakilag nagyon közel lesz a 2009-ben bemutatott tanulmányhoz.
Bár
hibridről van szó, ez esetben nem a belsőégésű motor a fő egység, az
csak kiegészítő az elektromos mellett. A járművet a 74 lóerős
villanymotor mozgatja, amely a padlóban elhelyezett 2,66 kWh-s,
lítiumion akkumulátorból kapja az energiát.
A járműben szereplő
658 köbcentis benzinmotor közvetlenül nem hajtja a kerekeket, az 54
lóerős motor csak áramfejlesztőként üzemel, ha szükséges feltölti a
telepeket. A telepek egy feltöltésével 20 kilométert tudott megtenni a
prototípus, a gyártásba kerülő autó viszont már közel dupla ennyit tud
majd. Ha valaki ennél nem megy többet az tisztán elektromos autóként is
használhatja a Swift hibridet, hiszen az konnektorról is tölthető.
A Suzuki először természetesen Japánban forgalmazza az autót, majd a tervek szerint "több ezres" eladás után külföldön is bevezetik. Amerikába biztosan kapható lesz, Európáról még nem tudni.
www.vezess.hu
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó hírek:
Bármelyik Suzuki lehet környezetbarát!
Suzuki Swift Sky - Egyedi Suzuki Swift a magyar piacra
20 éves a Magyar Suzuki
Bemutatkozott az EcoCharge, a Suzuki Kizashi hibrid koncepciója