Szeretettel köszöntelek a Suzukisok Klubja közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Suzukisok Klubja vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Suzukisok Klubja közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Suzukisok Klubja vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Suzukisok Klubja közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Suzukisok Klubja vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Suzukisok Klubja közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Suzukisok Klubja vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Most olvastam a Vezess.hu-n egy tesztet, ami az Altót veszi górcső alá, annak ellenére, hogy nem egy újkeletű Suzuki típus. Akkor hát mi szükség volt erre? Azt írják, azért vették szemügyre a kicsi kocsit, mert a 2008-as kezdőár most csappant meg annyira, hogy a magyar utakon is kezd elszaporodni ez a kedves kis jószág. Korábban egyszerűen nem volt igény az árcsökkentésre az indiai gyár részéről, azon egyszerű oknál fogva, hogy nyugaton vitték a Suzuki Altót, mint a cukrot.
A cikk rögtön erős állítással kezd: nagyon látszik benne a spórolás, elsősorban belül. Nos, szerintem viszont teljesen elfogadható szinten van "kibélelve", nekem például nem okozott gondot eddig sem, ha át kell nyúlnom az anyósülésen letekerni az ablakot. De legalább elektromos ablakemelő van (csak épp nem a sebváltó környékén).
Nem az, amit az olcsó anyagok sejtetnek
Írja a cikk, hogy az Alto egyáltalán nem egy papírjaguár: "a rugózás nem szippantja fel az úthibákat, de megrázkódtatás nélkül viseli a kikerülhetetlen, besüllyedt csatornafedeleket és az aszfaltból kiálló villamossíneket is. Kanyar előtt ritkán kell lassítani, egyrészt a gyorsulás nem az a fékevesztett fajta, másrészt az Altóban lendületből, flottul vehetjük a fordulókat."
Ültem már ilyenben, nem írnak hülyeséget. Fordulékony és légiesen autózható. Ráadásul reménytelennek látszó helyekre is beállhatunk vele. Úgyhogy hölgyeim, bátran lehet őt választani! :)
Ez egy Totalcaro video itt fölöttem, ide kattintva pedig további képeket lehet nézegetni a Suzuki Altóról.
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó hírek:
5 csillagos vezetési élmény
A Suzuki és a Volkswagen Esztergomban kezdi meg az együttműködést
Itt az új Suzuki Alto
Suzuki SX4 1.6 GS 4WD - inkább telekjáró