Szeretettel köszöntelek a Suzukisok Klubja közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Suzukisok Klubja vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Suzukisok Klubja közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Suzukisok Klubja vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Suzukisok Klubja közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Suzukisok Klubja vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Suzukisok Klubja közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Suzukisok Klubja vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Annak idején a K5, vagyis a 2005-ös Suzuki GSX-R 1000 az utakon és a versenypályákon is maga mögé utasította a többi kétkerekűt.
A forgatónyomaték, teljesítmény, működési karakterisztika, vezethetőség és hosszú távú megbízhatóság szempontjából is etalonnak számító modell újragondolt testvére, a Suzuki új GSX-R 1000-es verziója 2007 egyik szenzációja volt.
Az idén 25 éves modell aktualizált változatában a Suzuki fejlesztőmérnökei a Superbike és a MotoGP harcmezején alkalmazott megoldásokat ültette át a mindennapokba.
Az optimalizált kezelhetőség és a nagyobb erő mellett a régi-új modell kialakításakor már kiemelten nagy figyelmet szenteltek a környezetvédelemnek is.
Már az Euro 3-as normáknak is tökéletesen megfelelő kipufogószelep-rendszerrel és háromutas katalizátorral felszerelt K7-est új, titánszelepekkel felszerelt hengerfejjel és új fejlesztésű elektronikus befecskendező-rendszerrel frissítették fel, de jelentős evolúció ment végbe a kipufogócsatornák, a kiegyenlítőtengely, az injektorok és hűtőblokk táján is. A K5-höz képest a K7 gázreakciója, teljesítményleadása és nyomaték rugalmassága nagyságrendekkel javult. Erősebb, még simább fogású motor, mozgékonyabb vázszerkezet és sokkal gyorsabb reagálókészségű felfüggesztés, vadonatúj megjelenésbe csomagolva.
A GSX-R1000 a mai napig minden motorosnak az "enyém a pálya" érzést jelenti, és egy életre szóló szerelmet.
A Suzuki a 25 éves nagy GSX-R tiszteletére egy videót hozott nyilvánosságra, amelyen nyomon követhető a legenda születése.
|
|
Sara Kaur Delhi Escort írta 1 hete a(z) Ritka Suzukik fórumtémában:
Hello teacher, I am Sara Kaur, a beautiful and sexy girl from ...
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó hírek:
Díjat kapott a Splash
Átszabták az SX4-et!
Újra a Suzuki nyerte a Pikes Peaket
A Suzuki története - 2.