Szeretettel köszöntelek a Suzukisok Klubja közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Suzukisok Klubja vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Suzukisok Klubja közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Suzukisok Klubja vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Suzukisok Klubja közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Suzukisok Klubja vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Suzukisok Klubja közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Suzukisok Klubja vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
15 éve | Tóth Tibor | 1 hozzászólás
A Suzuki hibrid autók forgalmazásába fog 2011-től Észak-Amerikában. A japán cég a General Motors-al közösen kezdte meg a fejlesztést, melynek az egyik lényege a kisebb méretű, de nagyobb kapacitású akkumulátorok alkalmazása. Az átalakításra kiszemelt jármű nem más, mint a szigetországiak új középkategóriás autója, a Kizashi. A Suzuki reményei szerint ezzel a lépéssel növelni tudja majd a piaci részesedését, mely a jelen pillanatban csupán 1% körüli.
15 éve | Tóth Tibor | 1 hozzászólás
Idén másodszorra nyerte meg a Suzuki a Pikes Peak versenyt, mely a világ leghíresebb hegyi versenye, melynek a célja, hogy a leggyorsabban jussanak fel a Pike Peak hegy tetejére. A táv éppen 20 km, a szintkülönbség 1439 méter és mindezt 156 kanyar tarkítja. Tavaly, maga Nobuhiro "Monster" Tajima a Suzuki sportigazgatója állította be a 10’01’’-es időt, mely egy 13 éve fennálló rekordot döntött meg. Bár idén 10 perc alá akart menni, sajnos ez nem valósult meg.
|
|
Elemzők szerint a Suzuki annyira jelentéktelen tényezője az USA autópiacának, hogy jobb, ha távozik. Tavaly a japán cég forgalma több mint 60%-al zuhant, és a piaci részesedése 1% alatt van! Gigantikus marketing költséggel lehet csak a vásárlók számára láthatóvá tenni a márkát. Ezért azt ajánlják a szakértők, hogy koncentráljon másik piacra, például az indiaira, ahol jelenleg is szép sikereket ér el. Ennek ellenére a Suzuki a középkategóriás kocsijával készül a kontinens meghódítására, és folytatja a GM-mel a hibrid fejlesztéseket.
15 éve | Tóth Tibor | 5 hozzászólás
Közeledik a Swift modellváltásának az ideje, de senki se számítson valami vadonat új modellre, maximum egy alapos ráncfelvarrás történik. A Swift megjelenése óta népszerű volt egész európában, sőt az összes piacon ahol forgalmazták
A képek alapján új lámákban biztosak lehetünk, de az autó arányai változatlanok maradnak. Az új formaterv helyett a motorok frissítésével próbálja az érdeklődést fenntertani a japán cég. Valószínűleg a Splash erősebb 1.2-es motorja váltja az öreg 1.3-as erőforrást.
15 éve | Tóth Tibor | 1 hozzászólás
A mértéktartó német Manager magazin meglepő információt közölt egy névtelen Volkswagen alkalmazottra hivatkozva. Ugyanis a németek igazgató tanácsának az elnöke, Martin Winterkorn már a részletek kidolgozásán ügyködik. A VW-t elsősorban a japánok kisautó platformja érdekli, míg a Suzuki-t a német diesel technológia segítené ki. A hírek arról szólnak, hogy a Volkswagen konszern 10% Suzuki részvényt vásárolna.
15 éve | Lengyel Tamás | 1 hozzászólás
Az indiai Maruti Suzuki elnök-vezérigazgatója sajtótájékoztató keretében bejelentette, hogy 2010-től jelentősen növelik a CNG (sűrített földgáz) üzemű autók gyártását. "Terveink szerint 2010-től minden kategóriában legalább egy modell elérhető lesz CNG-meghajtással, ezzel párhuzamosan leállítjuk az LPG (folyékony gáz) meghajtású autók előállítását."
A cég úgy kalkulál, hogy mivel ezen autók előállítása drágább, de a környezetvédelmi besorolásuk kedvezőbb, ezért hosszútávon érdemes befektetni.
Az autóipar legnagyobb óriását építik Torinóban. Az Opel, a Vauxhall, és a Saab megvételéről már komoly tárgyalások folynak. De itt még nincs vége. Az Automotive News Europe című lap szerint Sergio Marchionne, a Fiat elnöke szemet vetett a Suzukira is. Az ok elég egyszerű, az esztergomi gyár kell neki. Ugyanis itt készül a Fiat Sedici és az Opel Agila is. A Fiat kategorikusan tagadja a pletykát, bár a Chryslerrel készülő házassággal is így tettek.
Az erős japán valuta, de főképp a világválság, veszélybe sodorta a japán gyártó első nagyautójának a bemutatását. Mindezek ellenére úgy tűnik már decemberben a szalonokban lesz az új Suzuki. Európába is eljut majd, de csak 2010-ben várhatjuk.
16 éve | Lengyel Tamás | 5 hozzászólás
Több mint 45 ezer Swiftet hívnak vissza hazánkban, mert a csomagtartó belső borítása elrozsdásodhat. Az akció az összes, 2005 és 2008 között Esztergomban gyártott modellre érvényes!
A Suzuki szerint már tavaly elkezdődött a visszahívás, ugyanis a korábban gyártott autókat is behívták már. Németországban 24741 Swiftet látnak vendégül a márkaszervizek. A gyár szerint maximum 45 percre tartanák fel a szerencsés tulajdonosokat.
Gaál Dorina írta 4 napja a(z) Segitségkérés Swift javításban. fórumtémában:
Sziasztok van egy suzuki swiftem 1.0 egy hete ...
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Utolsó hozzászólás