Suzuki Blog: 2011. február

Szeretettel köszöntelek a Suzukisok Klubja közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 3885 fő
  • Képek - 1780 db
  • Videók - 160 db
  • Blogbejegyzések - 152 db
  • Fórumtémák - 137 db
  • Linkek - 580 db

Üdvözlettel,

Suzukisok Klubja vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Suzukisok Klubja közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 3885 fő
  • Képek - 1780 db
  • Videók - 160 db
  • Blogbejegyzések - 152 db
  • Fórumtémák - 137 db
  • Linkek - 580 db

Üdvözlettel,

Suzukisok Klubja vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Suzukisok Klubja közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 3885 fő
  • Képek - 1780 db
  • Videók - 160 db
  • Blogbejegyzések - 152 db
  • Fórumtémák - 137 db
  • Linkek - 580 db

Üdvözlettel,

Suzukisok Klubja vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Suzukisok Klubja közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 3885 fő
  • Képek - 1780 db
  • Videók - 160 db
  • Blogbejegyzések - 152 db
  • Fórumtémák - 137 db
  • Linkek - 580 db

Üdvözlettel,

Suzukisok Klubja vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

Suzukisok Klubja hírei - 2011. február

Szomorúan olvastam az előző év statisztikáját a lopásokat illetően, mert egyértelműen az derül ki belőle, hogy sajnos ez a márka nem csak a mi kedvencünk, hanem az autó-tolvajoké is. :(

 

network.hu

 

Az ORFK autóvadászai persze nagyon igyekeznek megtalálni a lopott autókat, de amit a mostani autólopás-taktikáról mesélnek, az rémesen elkeserített. Képzeljétek, hogy vesz a tolvaj egy roncs autót, és lenyúl hozzá egy ugyanolyan színű és felszereltségű kocsit, teszem azt, valamelyikünk imádott kis Suzukiját, átszereli bele a roncs azonosítószámát és „ágyő”… Belehalnék! Naphosszat csak szidnám a tolvaj összes rokonát gondolatban és szóban egyaránt…

 

Valakit talán nyugtathat a gondolat, hogy a legtöbb kocsilopást még mindig fővárosunkban követik el.

Utolsó hozzászólás

Kovács Béla üzente 7 éve

Igen ez tényleg szomorú, és az eset Csepelen történt.

Tovább 

network.hu

 A Suzuki legsportosabb kisautója, a Swift Sport egyelőre csak a tervezők és mérnökök fejében létezik - na meg persze papíron.

 

A tanulmányautóról a Genfi Autószalon rántják le a leplet a csinos lányok, a japán mesterek egyelőre egy mutatós, sokat ígérő grafikával csigázzák a kedélyeket.

 

A rajzon guruló, egyelőre 2 dimenziós kisautó nyomokban Swift R részleteket tartalmaz, spoiler gyanánt szárnyakkal ékesítték. Elődjénél szélesebb kerékjárati ívekkel, különleges fényszórókkal, vékony visszapillantókkal, áramvonalas sziluettel.

Utolsó hozzászólás

Győri Péter üzente 7 éve

Remélem, pörgős Japán moci lesz benne, és nem valami fócvágeny motor.

Tovább 

 

Egy évtized sem kellett ahhoz, hogy 650 ezer Suzukit legyen kénytelen visszahívni az esztergomi gyártó, ugyanakkor a szentgotthárdi Astrák és a győri Audik sem maradtak ki a sorból. A merkúri időszak alatt nem igazán voltak elkényeztetve a magyar autósok, ezért sokan meglepődtek, hogy ingyen kicserélnek egy adott alkatrészt az érintett járgányokon.


Hét évvel ezelőtt a gázpedál esetleges kiakadása miatt 112 ezer esztergomi gyártású Suzuki Wagon R+ modellnél kellett a bowdent ellenőrizni, 2007 nyarán a kézifékhuzal miatt 150 ezer magyar Suzukit hívtak rendkívüli szervizre, 2009 novemberében 250 ezer Swiften ellenőrizték a biztonsági öv tartókonzolját, tavaly márciusban 39 ezernél az üzemanyagtöltő csövét kellett kopás miatt ellenőrizni, decemberben pedig százezer lengéscsillapítójának cseréjét jelentették be.

 


Hét év alatt 651 ezer Suzukit hívtak vissza


Az első szentgotthárdi Astrák üzemanyag-betöltő nyílásához utólag testkábelt kellett beépíteni, mert tankoláskor lángra lobbanhattak.

Utolsó hozzászólás

Milcsovics Enikő üzente 7 éve

Biztosan előfordul, csak ez egy Suzuki klub, ráadásul "A mi autónk"... szóval talán jobban szem előtt van, mint a többi márka.

Tovább 

network.hu

Most nézem, emberek, hogy idén már 20 éves a Magyar Suzuki!? Őrület, hogy elrepül az idő!

 

Még tisztán él bennem, mikor megkezdődött Esztergomban a gyártás... 1992-ben! Mostanra pedig már milyen csúcs-szuper, 5 csillaggal minősített biztonsággal jönnek ki a kicsi kocsik a gyártósorról!

 

Erről jut eszembe! Ezt ünnepelve évfordulós ajánlatokkal kedveskedik a Suzuki, úgyhogy aki az első vásárlók közül került ki, most jól jár, ha új kocsira cserél, és marad a márkánál!

Tovább 

network.hu

Feltételezem, kevesen tudják közületek (én is csak nemrég szembesültem a ténnyel), hogy a hagyományos sportmotorral (tehát nem versenygépen) felállított gyorsasági rekordot egy hölgy követte el, mégpedig egy Suzuki Hayabusha-n.

 

A Guinness rekorder címet egy bizonyos Leslie Portfiled-nek sikerült elnyernie az Egyesült Államokban, és teljesítménye azért is elismerésre méltó, mert több, mint három éve senkinek sem sikerült megdöntenie a pályacsúcsot.

network.hu

 Az amerikai hölgy 2008 szeptember 5-én pattant a nyeregbe, hogy maga mögött hagyja az addig elért végsebességi csúcsokat, és szembeszegülve a fizika törvényeivel, laza 374.208 km/h-s sebességgel sikerült beállítania a csúcsot.

Utolsó hozzászólás

Milcsovics Enikő üzente 7 éve

Szuper! Legalább lehet rá hivatkozni! :D ;)

Tovább 

Válság volt, persze, tönkrement a szegmens, tudjuk. A Chevrolet-nek vagy a Fiatnak sem megy túl jól mostanság, mégis, mindezek ellenére olyan, mintha a Suzuki szánt szándékkal nem akarna teljesíteni. Vagy csak a magyar piac nem érdekli őket különösebben.

 

A válság okát nagyjából mindenki ismeri: a bankok hitelt adtak minden embernek, akinek két füle volt. Versenyeztek egymással, egyre kedvezőbb feltételeket teremtettek a hiteleseknek, de még így is dübörgött a biznisz, hiszen a hitelek java jelzáloghitel volt, így ha az adós fizetésképtelenné vált, csak elvették, majd eladták az ingatlanját, ezzel meg is oldották a problémát.

Utolsó hozzászólás

Kovács Barnabás üzente 7 éve

igazat szóltál, Péter.

Tovább 

A bioetanol használatának lehetősége bizonyára nem csak bennem motoszkál, hiszen bármely okokat nézem – gondolok itt a lassan a csillagos égig emelkedő tankolási számlára és az elvileg környezetbarát mivoltra -, elgondolkodtat, vajon érdemes-e kipróbálni.

 

 

network.hu

 

 

A bioetanolról (E85) érdemes először is tudni, hogy nagyrészt etil-alkoholból álló üzemanyag, melyet biológiailag megújuló energiaforrások (vagyis növények) felhasználásával állítanak elő benzin helyettesítésére vagy adalékanyagként használva.

Utolsó hozzászólás

Kusztor József üzente 7 éve

Már írtam, hogy Wagon R+-ban használom az etanolt felesben, és kipróbáltam 1.4 -es Fiat Doblon is. A Fiat kb 1 literrel eszik többet, minimális teljesítménycsökkenés mellett. Hidegben is indul mind a két autó. A mai benzinárak mellett, így is sokba kerül a tankolás. Ha versenyezni akarnék, valami nagymotoros autóval járnék. Dolgozni megfelel.

Tovább 

Ez történt a közösségben:

Szólj hozzá te is!

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu