Szeretettel köszöntelek a Suzukisok Klubja közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Suzukisok Klubja vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Suzukisok Klubja közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Suzukisok Klubja vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Suzukisok Klubja közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Suzukisok Klubja vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Suzukisok Klubja közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Suzukisok Klubja vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
13 éve | Milcsovics Enikő | 2 hozzászólás
Mint japán típust, a Suzukit sem hagyta érintetlenül sajnos a Japánban történt katasztrófa, bár „csak” néhány beszállító található a katasztrófa sújtotta terület közelében.
Az esztergomi gyárban is vannak természetesen készleten alkatrészek, de ettől függetlenül nagyon bízom benne, hogy a jelenlegi helyzet hamar megoldódik, és a katasztrófa utáni „takarításról” sem fognak megfeledkezni az illetékes szakemberek.
Elég baj az, hogy a gazdasági helyzetnek köszönhetően már így is meglehetősen megcsappant az egomi gyár csapatának létszáma… de ha még a katasztrófa miatt alkatrészhiány is fellép a gyártás során… na, mindegy, remélem nem lesz gond, különben az amúgy könnyen pótolható, viszonylag olcsónak mondható alkatrész-forgalom árai igen magasra fognak kúszni.
Amerikában a balesetveszélyes, magától kinyílós és leugrós kesztyűtartó miatt hívták vissza a Suzuki Kizashi tengerentúlra gyártott változatát, a tengeren innen az európai változattal már komolyabb problémák akadtak.
A meghibásodás miatt egy egész szériát hívtak vissza, de nem csak a Suzuki szedánját, a Grand Vitarát is érinti a probléma: a modellekben motor problémákat produkált a szalonból frissen kiguruló autó.
Az amerikai társainál amúgy sokkal jobban felszerelt, és messze jobban összerakott európai Kizashi ékszíja a laza feszítőgörgők miatt lecsúszhat a helyéről, az pedig bizony több galibát tud okozni egy lepottyanó kesztyűtartónál.
|
|
13 éve | Milcsovics Enikő | 3 hozzászólás
Mindig repes a szívem, mikor természetbarát megoldások születnek, főleg, ha a közlekedésben segédkező járgányokról van szó. Most olvastam, hogy újabb ilyen született, és ráadásul a Suzuki gyermeke ez is!
Sikerült egész Európára kiterjedően engedélyezett ökobarát üzemanyagcellás robogót összerakniuk, amit nem csak, hogy elektromos áram hajt, de az egyetlen emissziós termék, ami „kipufog”, az is csak víz.
A kis csoda neve pedig Burgman robogó.
Hamarosan elkészül az új Suzuki Swift sportváltozata: a Swift Sport előzeteseként állította ki az S-Concept tanulmányautót a Suzuki Genfben.
Az új generációs Suzuki Swift bemutatásával kéttagúra szorítkozott az esztergomi kisautó motorválasztéka: az 1,2 literes benzinesre és az 1,25 literes dízelre. Az előző generációs Swift Sport azonban hamarosan utódot kaphat, ennek előzeteseként a Suzuki egy tanulmányautót mutatott be a genfi autószalonon.
Az S-Concept névre keresztelt prototípus akár ebben a formában is szériagyártásba kerülhetne.
A magyar Suzuki gyár nem panaszkodhat: 2010-ben többi, mint 170 000 Suzuki gördült le a szalagról, idén még ennél is magasabbra taksálják a várható darabszámot.
Persze tavaly is leginkább az export értékesítésből származott a cég potom 428 milliárd forintos bevétele, és idén sem a haza vásárlókra tervezik felépíteni a pénzügyi tervezetet.
2010-ben főként Angliában, Franciaországban, Németországban és Olaszországban találtak gazdára az esztergomi autólk, idén azonban az eladásért felelős szakemberek ennél távolabbra mutató kereskedelmi kapcsolat kialakítását tervezik.
A Suzuki Swift jelen generációjának piaci szereplése nálunk sajnos jóval az elvárt alatt van. A Genfben bemutatott S-Concept szériaverziója sem valószínű, hogy testesen hozzájárul majd a Suzuki eladásaihoz.
Pedig az előző generáció Sport változata igen népszerű volt: az 1,6 literes, 125 lóerős szívómotorjával a rétegszegmensében figyelemreméltó piaci szereplést ért el. A még egyelőre koncepció stádiumban lévő, Genfben debütált utód nem valószínű, hogy tudja folytatni elődje sikereit.
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Utolsó hozzászólás