Suzuki Blog: 2011. március

Szeretettel köszöntelek a Suzukisok Klubja közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 4080 fő
  • Képek - 1781 db
  • Videók - 160 db
  • Blogbejegyzések - 152 db
  • Fórumtémák - 152 db
  • Linkek - 583 db

Üdvözlettel,

Suzukisok Klubja vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Suzukisok Klubja közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 4080 fő
  • Képek - 1781 db
  • Videók - 160 db
  • Blogbejegyzések - 152 db
  • Fórumtémák - 152 db
  • Linkek - 583 db

Üdvözlettel,

Suzukisok Klubja vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Suzukisok Klubja közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 4080 fő
  • Képek - 1781 db
  • Videók - 160 db
  • Blogbejegyzések - 152 db
  • Fórumtémák - 152 db
  • Linkek - 583 db

Üdvözlettel,

Suzukisok Klubja vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Suzukisok Klubja közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 4080 fő
  • Képek - 1781 db
  • Videók - 160 db
  • Blogbejegyzések - 152 db
  • Fórumtémák - 152 db
  • Linkek - 583 db

Üdvözlettel,

Suzukisok Klubja vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

Suzukisok Klubja hírei - 2011. március

Mint japán típust, a Suzukit sem hagyta érintetlenül sajnos a Japánban történt katasztrófa, bár „csak” néhány beszállító található a katasztrófa sújtotta terület közelében.

 

network.hu

 

Az esztergomi gyárban is vannak természetesen készleten alkatrészek, de ettől függetlenül nagyon bízom benne, hogy a jelenlegi helyzet hamar megoldódik, és a katasztrófa utáni „takarításról” sem fognak megfeledkezni az illetékes szakemberek.

 

Elég baj az, hogy a gazdasági helyzetnek köszönhetően már így is meglehetősen megcsappant az egomi gyár csapatának létszáma… de ha még a katasztrófa miatt alkatrészhiány is fellép a gyártás során… na, mindegy, remélem nem lesz gond, különben az amúgy könnyen pótolható, viszonylag olcsónak mondható alkatrész-forgalom árai igen magasra fognak kúszni.

Utolsó hozzászólás

Milcsovics Enikő üzente 13 éve

Hát bizony ezen a Kizashi-áron én nagyon kiakadtam! Olyan görénység! Amúgy sem vagyunk olyan hú, de jó anyagi helyzetben a kocsicserélgetéshez, de így aztán meg szinte lehetetlen!

Tovább 

network.hu

Amerikában a balesetveszélyes, magától kinyílós és leugrós kesztyűtartó miatt hívták vissza a Suzuki Kizashi tengerentúlra gyártott változatát, a tengeren innen az európai változattal már komolyabb problémák akadtak.

A meghibásodás miatt egy egész szériát hívtak vissza, de nem csak a Suzuki szedánját, a Grand Vitarát is érinti a probléma: a modellekben motor problémákat produkált a szalonból frissen kiguruló autó.

Az amerikai társainál amúgy sokkal jobban felszerelt, és messze jobban összerakott európai Kizashi ékszíja a laza feszítőgörgők miatt lecsúszhat a helyéről, az pedig bizony több galibát tud okozni egy lepottyanó kesztyűtartónál.

Utolsó hozzászólás

Milcsovics Enikő üzente 13 éve

Ez az igazi őrület!!! Rémesen felháborító, hogy az ember képtelen szinte lecserélni a kocsiját egy jobb állapotúra, kint meg... jaj, nem is idegesítem magam...

Tovább 

 

Mindig repes a szívem, mikor természetbarát megoldások születnek, főleg, ha a közlekedésben segédkező járgányokról van szó. Most olvastam, hogy újabb ilyen született, és ráadásul a Suzuki gyermeke ez is!

 

 

network.hu

 

 

Sikerült egész Európára kiterjedően engedélyezett ökobarát üzemanyagcellás robogót összerakniuk, amit nem csak, hogy elektromos áram hajt, de az egyetlen emissziós termék, ami „kipufog”, az is csak víz.

 

A kis csoda neve pedig Burgman robogó.

Utolsó hozzászólás

darvasi olivér üzente 13 éve

Sehogy. Hacsak nem olyan pénz, ami nem létezik, nem a tiéd, és a tripláját fizeted vissza egy pénzintézetnek...:)

Tovább 

Hamarosan elkészül az új Suzuki Swift sportváltozata: a Swift Sport előzeteseként állította ki az S-Concept tanulmányautót a Suzuki Genfben.


Az új generációs Suzuki Swift bemutatásával kéttagúra szorítkozott az esztergomi kisautó motorválasztéka: az 1,2 literes benzinesre és az 1,25 literes dízelre. Az előző generációs Swift Sport azonban hamarosan utódot kaphat, ennek előzeteseként a Suzuki egy tanulmányautót mutatott be a genfi autószalonon.

 

network.hu

 

Az S-Concept névre keresztelt prototípus akár ebben a formában is szériagyártásba kerülhetne.

Utolsó hozzászólás

simon tibor üzente 13 éve

Dögös kis verda!!

Tovább 

network.hu

A magyar Suzuki gyár nem panaszkodhat: 2010-ben többi, mint 170 000 Suzuki gördült le a szalagról, idén még ennél is magasabbra taksálják a várható darabszámot.

 

Persze tavaly is leginkább az export értékesítésből származott a cég potom 428 milliárd forintos bevétele, és idén sem a haza vásárlókra tervezik felépíteni a pénzügyi tervezetet.

 

2010-ben főként  Angliában, Franciaországban, Németországban és Olaszországban találtak gazdára az esztergomi autólk, idén azonban az eladásért felelős szakemberek ennél távolabbra mutató kereskedelmi kapcsolat kialakítását tervezik.

Utolsó hozzászólás

Milcsovics Enikő üzente 13 éve

Csak annyit tudok mondani erre, hogy hajrá!!!

Tovább 

A Suzuki Swift jelen generációjának piaci szereplése nálunk sajnos jóval az elvárt alatt van. A Genfben bemutatott S-Concept szériaverziója sem valószínű, hogy testesen hozzájárul majd a Suzuki eladásaihoz.


 

network.hu

Pedig az előző generáció Sport változata igen népszerű volt: az 1,6 literes, 125 lóerős szívómotorjával a rétegszegmensében figyelemreméltó piaci szereplést ért el. A még egyelőre koncepció stádiumban lévő, Genfben debütált utód nem valószínű, hogy tudja folytatni elődje sikereit.

Utolsó hozzászólás

Milcsovics Enikő üzente 13 éve

Szerintem ez nem is lényeges... az az egy viszont tény, hogy egy széria-gyártmány alkatrész-utánpótlása töredéke a pl Toyotáénak, meg a VW-ének is!

Tovább 

Ez történt a közösségben:

Szólj hozzá te is!

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu