Szeretettel köszöntelek a Suzukisok Klubja közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Suzukisok Klubja vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Suzukisok Klubja közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Suzukisok Klubja vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Suzukisok Klubja közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Suzukisok Klubja vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Suzukisok Klubja közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Suzukisok Klubja vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
A 80-as évek második felében a Maruti-Suzuki 800-as volt néhány évig a legjobb Trabant-alternatíva itthon. Indiában sokkal fontosabb szerepe volt: ez lett az első igazi népautó, sőt, ma sincs gyakrabban látható modell a szubkontinensen. Most egy korszerűbb változaton dolgozik az indiai Suzuki leányvállalat, de a lényeges pontokon nem változtatnak.
A kémfotó tanúsága szerint jóval magasabb lesz az új kiskocsi, mint az elődje, és a szögletes forma alapján úgy sejtjük, hogy valamivel több helyet kínál majd, mint a szintén a Marutinál gyártott, és immár nálunk is kapható Alto.
A jelenlegi együttműködés részleteiről tárgyal a Volkswagennel a Suzuki, miközben a japán gyártó más európai cégekkel is megállapodásokat kötne.
Jaszuhito Harajama a Suzuki vezérigazgatója leszögezte: a két gyártó csak abban az esetben tud együttműködni, ha egyenlő félként kezelik egymást. A japán cég vezetőjének szavaiból arra lehet következtetni, hogy a felek között korántsem teljes az összhang.
Harajama ráadásul hozzátette, hogy más európai partnereket is keresnek, ami szintén arra utal, hogy nem teljesen elégedettek a Volkswagennel való együttműködéssel.
|
|
Bár manapság kis túlzással állítható, hogy szinte mindegy a fogyasztás miatt diesel vagy benzines, biztosan van, aki reménykedik az új Swift diesel-es hazai elérhetőségében.
Külföldön már nem csak hogy kapható, de természetesen a leggazdagabb felszereltséggel együtt már kérhető bele az a bizonyos fogyasztáscsökkentő, motorleállító rendszer is, ami a benzinesbe is, ugyanezekkel a feltételekkel. Bár a fogyasztáscsökkentés meglehetősen jelképesnek tűnik – számomra legalábbis az egy tizednyi változás már elég hosszú távú spórolást jelentene csak -, van rá kereslet.
13 éve | Bognár Tibor | 5 hozzászólás
Saját 2007-es rekordját megdöntve új gyorsasági csúcsot állított fel a 89. Pies Leak International Hill Climb-en Nobuhiro Tajima.
A "Monster" néven ismert japán sztár pilóta idén 61 éves, az autó pedig, amivel a hagyományos hegymászó versenyen saját magát legyőzte, természetesen egy Suzuki volt.
Bát ötödik éve sorban nyeri a legendás hegyi versenyt, idén a Monster Sport Suzuki 4x4 Hill Climb Special névre keresztelt, 2011-es spéci járgány nem csupán 9:51.278 alatt hasított fel lejtőn az unlimited, vagyis ami a csövön kifér kategória versenyben, ezzel maga mögé utasítva a verseny többi résztvevőjét, de végre belül került a 10 perces álomhatáron.
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Utolsó hozzászólás