Suzuki Blog: 2011. június

Szeretettel köszöntelek a Suzukisok Klubja közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 4080 fő
  • Képek - 1781 db
  • Videók - 160 db
  • Blogbejegyzések - 152 db
  • Fórumtémák - 152 db
  • Linkek - 583 db

Üdvözlettel,

Suzukisok Klubja vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Suzukisok Klubja közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 4080 fő
  • Képek - 1781 db
  • Videók - 160 db
  • Blogbejegyzések - 152 db
  • Fórumtémák - 152 db
  • Linkek - 583 db

Üdvözlettel,

Suzukisok Klubja vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Suzukisok Klubja közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 4080 fő
  • Képek - 1781 db
  • Videók - 160 db
  • Blogbejegyzések - 152 db
  • Fórumtémák - 152 db
  • Linkek - 583 db

Üdvözlettel,

Suzukisok Klubja vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Suzukisok Klubja közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 4080 fő
  • Képek - 1781 db
  • Videók - 160 db
  • Blogbejegyzések - 152 db
  • Fórumtémák - 152 db
  • Linkek - 583 db

Üdvözlettel,

Suzukisok Klubja vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

Suzukisok Klubja hírei - 2011. június

network.hu

Aki mostanában szeretne új Suzukit vásárolni, annak szeretnék egy akár még hasznos is, de érdekesnek mindenképp mondható cikket.

 

Azt tudjuk, hogy a válság, igen csak visszafogta az érdeklődést az autóiparban, de az még engem is megdöbbentett, hogy a cikkben – amely hat Suzuki kereskedés mostani eladási mentalitásával, taktikájával foglalkozik az új Suzuki Swifteket illetően -, a Magyar Suzuki ZRt. Tájékoztatása szerint a jelenlegi értékesítést 80 hivatalos képviselet látja el a 2008-ban meglévő 150-nel szemben.

Tovább 

network.hu

Feléledt az egy, majd később két műszakban üzemelő esztergomi Suzuki gyár, miután sikerült megoldást találni a japán katasztrófa utáni akadozó alkatrész-ellátás pótlására.

Nekilódultak a gyártósorok és a projektek, és a gyár egyből be is jelentette: hamarosan új modell készül a gyárban, mégpedig a FIAT-tal közös Fiat Sedici.

Jelenleg a Splash és az SX4 mellé bérmunkában FIAT modellek és Opel Agilák gyártását is vállalta az üzem, de idén lejár a General Motors-szal kötött szerződés, melyet a vezetőség nem kíván meghosszabbítani, maradnak tehát az olaszok.

Utolsó hozzászólás

Milcsovics Enikő üzente 12 éve

Pedig annyi idő alatt épphogy bemelegszik egy kicsike... :)

Tovább 

 

A Suzuki 2013-ban bemutatja a Swift hibrid változatát - számol be a Nikkei japán üzleti magazin. A  hírek szerint az autó műszakilag nagyon közel lesz a 2009-ben bemutatott tanulmányhoz.

 

network.hu

 

Bár hibridről van szó, ez esetben nem a belsőégésű motor a fő egység, az csak kiegészítő az elektromos mellett.  A járművet a 74 lóerős villanymotor mozgatja, amely a padlóban elhelyezett 2,66 kWh-s, lítiumion akkumulátorból kapja az energiát.  

A járműben szereplő 658 köbcentis benzinmotor közvetlenül nem hajtja a kerekeket, az 54 lóerős motor csak áramfejlesztőként üzemel, ha szükséges feltölti a telepeket.

Tovább 

Ha a jövő korok autóiról és az autógyártás irányáról beszélünk, egyet kijelenthetünk: a hagyományos üzemű autók ideje lejárt.

A ma használt fosszilis üzemanyag mennyisége véges, és ez csak egyet jelethet: a jövő autópályái az alternatív megoldásokéi!

Folyamatosan emelkedik a gázolaj és a benzin ára, akárcsak a szállópor koncentrátum mutatója, ez pedig azt jelenti, hogy mostani autóink nem használhatók tovább anélkül, hogy ne kényszerülnénk kompromisszumra a környezettel, egészségünkkel, vagy a pénztárcánkkal.

Utolsó hozzászólás

Farkas Éva üzente 12 éve

hát ez egy jó kérdés, de valóban fontos (lenne) a környezetvédelem is.

Tovább 

Ez történt a közösségben:

Szólj hozzá te is!

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu