Suzuki Blog: 2010. augusztus

Szeretettel köszöntelek a Suzukisok Klubja közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 4080 fő
  • Képek - 1781 db
  • Videók - 160 db
  • Blogbejegyzések - 152 db
  • Fórumtémák - 152 db
  • Linkek - 583 db

Üdvözlettel,

Suzukisok Klubja vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Suzukisok Klubja közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 4080 fő
  • Képek - 1781 db
  • Videók - 160 db
  • Blogbejegyzések - 152 db
  • Fórumtémák - 152 db
  • Linkek - 583 db

Üdvözlettel,

Suzukisok Klubja vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Suzukisok Klubja közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 4080 fő
  • Képek - 1781 db
  • Videók - 160 db
  • Blogbejegyzések - 152 db
  • Fórumtémák - 152 db
  • Linkek - 583 db

Üdvözlettel,

Suzukisok Klubja vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Suzukisok Klubja közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 4080 fő
  • Képek - 1781 db
  • Videók - 160 db
  • Blogbejegyzések - 152 db
  • Fórumtémák - 152 db
  • Linkek - 583 db

Üdvözlettel,

Suzukisok Klubja vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

Suzukisok Klubja hírei - 2010. augusztus

Keresd fel a Suzuki Barta bármelyik márkakereskedését és vedd igénybe az alábbi remek lehetőségek egyikét:

 

 

network.hu

 

 

 

network.hu

203,72 mérföld/óra (azaz 327,81 km/h) sebességgel döntötte meg a Suzuki új modellje 202,301 mérföld/órás rekordot a Speedweek-en a feltöltött, benzinmotoros zárt autók kategóriájában, pedig hátránnyal indult!

A középkategóriás limuzin a széria 2,4-es motorblokkal a háromliteres kategóriában kellett bizonyítania a kiszáradt sóstóban kialakított pályán, bár az is igaz, hogy felépítésénél fogva kilógott a kategóriából.

A méretes turbófeltöltővel megokosított, 500 lóerős autó a Blown Gas Coupe osztályban indult a gyorsasági versenyen, vagyis az amcsiknak a Kizashi nagyvonalú hátsó traktusa még a négy ajtó ellenére is kicsinek számít.

Utolsó hozzászólás

Balog Luca üzente 13 éve

500 LE!!!! Nem semmi!

Tovább 

 

 Újra a Suzuki nyerte a Pikes Peaket

13 éve | [Törölt felhasználó] | 1 hozzászólás

network.hu

Idén újra, sorozatban immár ötödször a Suzuki győzedelmeskedett az amerikai Pikes Peak hegyiversenyen, az autót ismét Nobuhiro "Monster" Tajima vezette. (Az ő nevéhez fűződik a verseny abszolút rekordja is.)

A majdnem 900 lóerős SX4 köszönőviszonyban sincs a Magyarországon gyártott autóval, a névadás csupán marketingcélokat szolgált. 

Tömege 1190 kg, motorja 3,1 literes turbó V6, teljesítménye 897 lóerő, nyomatéka 886 Nm.

 

 

 

 

A Pikes Peak története egyébként még az 1900-as évek legelejére vezethető vissza.

Utolsó hozzászólás

Balog Luca üzente 13 éve

Micsoda tekergős út, a 11 másodperc szinte hihetetlen.

Tovább 

1954 => The Winds of Change
Ezután - a világgazdasági eseménnyekkel összhangban - felgyorsultak az események a cég életében. 1954 több nagy változást is hozott, ekkor a cég már 6000 darab motorkerékpárt gyártott havonta. Ebben az évben a cég befejezte a segédmotorkerékpárok gyártását és átált a mopedgyártásra. Az új modellt Mini Free névre keresztelték – ami 1958-ig, a Suzumoped megjelenéséig volt kapható. Ugyancsak 1954-ben a cég nevét a mai nap is használt nevére, Suzuki Motor Corporation-re változtatták.

Utolsó hozzászólás

Balog Luca üzente 13 éve

Ez érdekes történet volt, főleg, hogy a szövőgéptől indult :)

Tovább 

 That hits the target

13 éve | [Törölt felhasználó] | 2 hozzászólás

That hits the target dead cetenr! Great answer!

Utolsó hozzászólás

Avas Lívia üzente 13 éve

Háát azért én még kipróbálnám. :-)

A kezdetektől az első motorkerékpárig

A Suzuki Motor Corporation története - ma már nehezen hihető módon - egy szövőgéppel kezdődött.

A cégalapító Michio Suzuki 1887. február 10-én született Hamamatsuban, egy tengerparti városkában. Az ambiciózus Michio Suzuki 1909-ben, 22 évesen konstruálta első termékét, egy pedál-hajtású szövőgépet, és árulni kezdte a terméket.

 



Michino Suzuki San


Az üzlet jól ment, a rendelések egyre szaporodtak, és alig harminc évesen már egy szövőszéküzem vezetője volt, ekkor hatvan alkalmazott dolgozott a keze alatt.

Utolsó hozzászólás

Győri Péter üzente 13 éve

Azt tudtad,hogy azért kellett át állni más termékek gyártására, mert túl jók lettek, és nem mentek tönkre, tehát nem vettek újat.

Tovább 

Lényegében csak külsejében újul meg a japánok legendás, 260 kg tömegű monstruma, a Suzuki Hayabusa GSX 1340 R változata 2011-re.

Az 1340 köbcentis, négyhengeres motorblokk  és a gépben rejlő, közel 200 lóerő már több sebességi rekordot magáénak mondhat megszületése óta - miért is nyúltak volna hát a motorhoz?

 

 

network.hu

 

 A Vadászsólyomnak becézett tökéletesen áramvonalas felépítéséhez szerencsére nem piszkáltak hozzá, sőt, úgy fejlesztették tovább, hogy kiegyensúlyozottabb és vezethetőbb legyen, ám modell átesett némi ráncfelvarráson: új fényezés, háromküllős alufelnik, aprólékosan kidolgozott részletek.

Utolsó hozzászólás

Hámori Csilla üzente 13 éve

Lehet, hogy mégsem robogót akarok? Az sikkes, ez meg vagány lenne. Mennyibe kerül?

Tovább 

Ez történt a közösségben:

Szólj hozzá te is!

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu