Szeretettel köszöntelek a Suzukisok Klubja közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Suzukisok Klubja vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Suzukisok Klubja közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Suzukisok Klubja vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Suzukisok Klubja közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Suzukisok Klubja vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Suzukisok Klubja közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Suzukisok Klubja vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
16 éve | Tóth Tibor | 2 hozzászólás
Rajongtak ezért az édes kis autóért a januári Tokiói Autószalon látogatói. Az elsõsorban tuning csodákkal foglalkozó kiállítás közönsége komoly mennyiségû elõrendelést adott le a NATS GT-K típusra. Hogy ez minket miért is érint? Mert a kívülrõl csupán egy összemosott
Nissan GT-R -nek tûnõ masina, valójában egy Suzukira épül. A kilencvenes évek egyik legsikeresebb japán belpiacos mini-roadstere, a Cappuccino technikája rejtõzik az agresszív külalak alatt.
|
|
16 éve | Tóth Tibor | 0 hozzászólás
Visszafogottan módosította az SX4 modelljét a Suzuki. Komolyan erõltetnie kell az ember szemét, hogy az átlagpolgár is felfedezhesse a ráncfelvarrás nyomait.
A Fiat Sedicivel ellentétben, csak pár apróság módosult. Például nyomokban az elsõ lökhárító, a ködlámpa kerete, a fémszínû kartervédõ imitáció. Információk szerint még a mûszerfalon eszközöl a gyár némi módosítást. Az autó bemutatását a márciusi Genfi Autószalonon várhatjuk.
A globális gazdasági válságra hivatkozva a Suzuki nem indul a jövõ évi WRC futamokon.
Bár az alakulat nem zárt fényes sikerrel az elsõ idényében, a csapat küzdelmekben ötödikek lettek a hatból, és a versenyzõk, a svéd Per-Gunnar Andersson a 12., a finn Toni Gardemeister pedig a 13. helyen zárt összesítésben. Az AFP szerint a Suzuki eddig sem biztosította a szükséges költségvetést az SX4 versenyképessé tételéhez.
A japán vezetõség közleménye szerint elhúzódó recesszióra lehet számítani, ezért elsõsorban az alapvetõ üzleti tevékenységére igyekszik összpontosítani a Suzuki.
A Suzuki csapat egyelõre még vár a Rizla döntésére, hogy a fõszponzoruk marad-e a következõ idényre.
A Rizlán kívül már mindenkivel megállapodott a csapat, egyedül még velük nem jutottak egyezségre. Már hét éve mûködnek együtt, de még kétséges a megállapodás. Ennek legfõbb oka, hogy a gazdasági világválság a MotoGP-ben érdekelt támogatókat is egyre jobban érintik. Paul Denning, a csapat vezetõje ezzel kapcsolatban a következõket nyilatkozta.
16 éve | Lengyel Tamás | 0 hozzászólás
A háromszoros motoros világbajnok Loris Capirossi több év után ismét autóversenyen vett részt. Capirex az elmúlt szombaton az angliai Tempest Ralin indult, ahol egy Suzuki Swiftet vezetve nagyon jól teljesített. A kategóriájában a 3., míg az abszolútban a 9. helyet szerezte meg.
A Suzuki idén névadó fõszponzora lett az egyik leghíresebb angliai ralinak, a Tempest Ralinak. A Suzuki emiatt díszvendégeket is benevezett a viadalra. A MotoGP-ben induló gyári Suzuki csapat vezetõjét Paul Denninget, valamint az alakulat olasz sztárpilótáját, Capirossit indította el a Suzuki.
Szeptemberben készült el az 1,5 milliomodik autó az esztergomi Suzuki üzemben, 17 évvel a gyártás beindítása után.
Ami nem más, mint egy 1,2 literes motorral hajtott, türkiz-metál Splash, a Suzuki legújabb modellsorozatának egyik példánya. A Splashen kívül jelenleg két másik Suzuki modellt gyártanak Esztergomban, a Swiftet és az SX4-est, de ezen kívül itt gyártják az Opel Agilát és a Fiat Sedicit is - az elõbbi a Splash, az utóbbi az SX4 testvérmodellje.
Gaál Dorina írta 4 napja a(z) Segitségkérés Swift javításban. fórumtémában:
Sziasztok van egy suzuki swiftem 1.0 egy hete ...
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Utolsó hozzászólás