Szeretettel köszöntelek a Suzukisok Klubja közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Suzukisok Klubja vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Suzukisok Klubja közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Suzukisok Klubja vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Suzukisok Klubja közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Suzukisok Klubja vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Suzukisok Klubja közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Suzukisok Klubja vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
A jelenlegi együttműködés részleteiről tárgyal a Volkswagennel a Suzuki, miközben a japán gyártó más európai cégekkel is megállapodásokat kötne.
Jaszuhito Harajama a Suzuki vezérigazgatója leszögezte: a két gyártó csak abban az esetben tud együttműködni, ha egyenlő félként kezelik egymást. A japán cég vezetőjének szavaiból arra lehet következtetni, hogy a felek között korántsem teljes az összhang.
Harajama ráadásul hozzátette, hogy más európai partnereket is keresnek, ami szintén arra utal, hogy nem teljesen elégedettek a Volkswagennel való együttműködéssel.
|
|
Bár manapság kis túlzással állítható, hogy szinte mindegy a fogyasztás miatt diesel vagy benzines, biztosan van, aki reménykedik az új Swift diesel-es hazai elérhetőségében.
Külföldön már nem csak hogy kapható, de természetesen a leggazdagabb felszereltséggel együtt már kérhető bele az a bizonyos fogyasztáscsökkentő, motorleállító rendszer is, ami a benzinesbe is, ugyanezekkel a feltételekkel. Bár a fogyasztáscsökkentés meglehetősen jelképesnek tűnik – számomra legalábbis az egy tizednyi változás már elég hosszú távú spórolást jelentene csak -, van rá kereslet.
13 éve | Bognár Tibor | 5 hozzászólás
Saját 2007-es rekordját megdöntve új gyorsasági csúcsot állított fel a 89. Pies Leak International Hill Climb-en Nobuhiro Tajima.
A "Monster" néven ismert japán sztár pilóta idén 61 éves, az autó pedig, amivel a hagyományos hegymászó versenyen saját magát legyőzte, természetesen egy Suzuki volt.
Bát ötödik éve sorban nyeri a legendás hegyi versenyt, idén a Monster Sport Suzuki 4x4 Hill Climb Special névre keresztelt, 2011-es spéci járgány nem csupán 9:51.278 alatt hasított fel lejtőn az unlimited, vagyis ami a csövön kifér kategória versenyben, ezzel maga mögé utasítva a verseny többi résztvevőjét, de végre belül került a 10 perces álomhatáron.
Aki mostanában szeretne új Suzukit vásárolni, annak szeretnék egy akár még hasznos is, de érdekesnek mindenképp mondható cikket.
Azt tudjuk, hogy a válság, igen csak visszafogta az érdeklődést az autóiparban, de az még engem is megdöbbentett, hogy a cikkben – amely hat Suzuki kereskedés mostani eladási mentalitásával, taktikájával foglalkozik az új Suzuki Swifteket illetően -, a Magyar Suzuki ZRt. Tájékoztatása szerint a jelenlegi értékesítést 80 hivatalos képviselet látja el a 2008-ban meglévő 150-nel szemben.
Feléledt az egy, majd később két műszakban üzemelő esztergomi Suzuki gyár, miután sikerült megoldást találni a japán katasztrófa utáni akadozó alkatrész-ellátás pótlására.
Nekilódultak a gyártósorok és a projektek, és a gyár egyből be is jelentette: hamarosan új modell készül a gyárban, mégpedig a FIAT-tal közös Fiat Sedici.
Jelenleg a Splash és az SX4 mellé bérmunkában FIAT modellek és Opel Agilák gyártását is vállalta az üzem, de idén lejár a General Motors-szal kötött szerződés, melyet a vezetőség nem kíván meghosszabbítani, maradnak tehát az olaszok.
A Suzuki 2013-ban bemutatja a Swift hibrid változatát - számol be a Nikkei japán üzleti magazin. A hírek szerint az autó műszakilag nagyon közel lesz a 2009-ben bemutatott tanulmányhoz.
Bár
hibridről van szó, ez esetben nem a belsőégésű motor a fő egység, az
csak kiegészítő az elektromos mellett. A járművet a 74 lóerős
villanymotor mozgatja, amely a padlóban elhelyezett 2,66 kWh-s,
lítiumion akkumulátorból kapja az energiát.
A járműben szereplő
658 köbcentis benzinmotor közvetlenül nem hajtja a kerekeket, az 54
lóerős motor csak áramfejlesztőként üzemel, ha szükséges feltölti a
telepeket.
Ha a jövő korok autóiról és az autógyártás irányáról beszélünk, egyet kijelenthetünk: a hagyományos üzemű autók ideje lejárt.
A ma használt fosszilis üzemanyag mennyisége véges, és ez csak egyet jelethet: a jövő autópályái az alternatív megoldásokéi!
Folyamatosan emelkedik a gázolaj és a benzin ára, akárcsak a szállópor koncentrátum mutatója, ez pedig azt jelenti, hogy mostani autóink nem használhatók tovább anélkül, hogy ne kényszerülnénk kompromisszumra a környezettel, egészségünkkel, vagy a pénztárcánkkal.
Kizárólag a nyáron kapható Swift limitált szériával kíván vevőket fogni a Suzuki. A speciális Swifthez gazdag ellátmány, és a kínálatban amúgy nem szereplő napfénytető is jár. Napfénytető eddig nem szerepelt a Suzuki Swift kínálatában, ám most itt az ezzel is felszerelt limitált széria, a magyar piacra szánt Sky.
Mintegy másfél évtizedig a magyar piac örök bestsellerének számított az esztergomi gyártású Suzuki Swift, ám a hazai gyártósoron harmadiknak, a Swift nemzetközi történelmében negyediknek számító, tavaly megjelent generáció már alig fogy.
Alapáron 3 950 000 forintért kulcsra készen várják új tulajdonosaikat a márkaszalonokban az új, dízelmotoros, harmadik generációs magyar gyártású Swiftek június 1-től.
A Fiat-eredetű, 1,25-ös DDiS motorral bővített, 75 LE-s, gázolaj üzemű Suzuki Swift 165 km/h-s végsebessége megegyezik a hagyományos változatéval, de hamarabb gyorsul fel 100-ra.
Átlagfogyasztása 4,2 liter, CO2 mindössze 109 gramm, míg a benzines verziónál ezek az értékek 5 L, illetve 116 gr.
Az ötfokozatú kézi váltóval és a második felszereltségi szinttel rendelhető alapváltozat 185/55R16-os gumikkal GLX szintű benzinesnél 560 ezer forinttal drágább.
Felton FeltonRolfson írta 1 napja a(z) Elverte Suzukiját a jégeső ? Van megoldás ! blogbejegyzéshez:
If you're looking for professional jégkár (ice ...
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Utolsó hozzászólás