Suzuki: blog

Szeretettel köszöntelek a Suzukisok Klubja közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 4080 fő
  • Képek - 1781 db
  • Videók - 160 db
  • Blogbejegyzések - 152 db
  • Fórumtémák - 152 db
  • Linkek - 583 db

Üdvözlettel,

Suzukisok Klubja vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Suzukisok Klubja közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 4080 fő
  • Képek - 1781 db
  • Videók - 160 db
  • Blogbejegyzések - 152 db
  • Fórumtémák - 152 db
  • Linkek - 583 db

Üdvözlettel,

Suzukisok Klubja vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Suzukisok Klubja közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 4080 fő
  • Képek - 1781 db
  • Videók - 160 db
  • Blogbejegyzések - 152 db
  • Fórumtémák - 152 db
  • Linkek - 583 db

Üdvözlettel,

Suzukisok Klubja vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Suzukisok Klubja közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 4080 fő
  • Képek - 1781 db
  • Videók - 160 db
  • Blogbejegyzések - 152 db
  • Fórumtémák - 152 db
  • Linkek - 583 db

Üdvözlettel,

Suzukisok Klubja vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

Suzukisok Klubja hírei

network.hu

... vagy minket?

 

Már kapható az új Swift, hurrá!!! De ezt hallottátok már?? : „Nem a magyar Suzuki rendelte meg azt a hirdetést, amely  a "magunkfajták autója"-ként hirdeti a cég új, az esztergomi gyárában készülő autóját a szélsőséges Kuruc.info portálon - állítja a cég kommunikációs osztálya. A hirdetés a Suzuki Swift hivatalos oldalára visz.” – olvasom az origo-n, és közben azon gondolkodom, vajon akkor ez most engem is sért?

 

Én igenis nagyon elégedett vagyok a kis Suzukimmal, és jó érzés úgy megvenni egy kiskocsit, hogy tudod kik rakták össze!

Utolsó hozzászólás

Drozdik Bálint üzente 12 éve

Vajon mit szólna a Magyar Suzuki, ha a szélsőségesek kisajátítanák a márkát? Tényleg, a nem jogtiszta reklámért nem büntetnek manapság???

Tovább 

A japánok még mindig bíznak a Suzuki Jimnyben, épp ezért egy autógyárat építenek a kissé koros terepjáró gyártására Brazíliában.

 

Itumbiara városában építi fel legújabb autógyártó üzemét a Suzuki, ahol a brazil körülményekkel erőlködés nélkül megbirkózó Jimny terepjárót fogják gyártani.

 

network.hu

 

Itumbiara városában építi fel legújabb autógyártó üzemét a Suzuki, ahol a brazil körülményekkel erőlködés nélkül megbirkózó Jimny terepjárót fogják gyártani.

Utolsó hozzászólás

Lajkó Mihály üzente 12 éve

Nem ültem még suzi terepjáróban de ha az utak ilyenek maradnak akkor a swiftemet lecserélem egy ilyenre, igaz furán néz ki de legalább nem téma vele a kátyú.

Tovább 

 

network.hu

A Japánban pusztító földrengés utórezgései végül elértek Esztergomba: a Suzuki magyar gyárában egy műszakos munkarendre állt át a termelés.

Akadozik a kisebb elektronikai alkatrészek utánpótlása, a gyárnak új beszállítók után kell néznie, addig is leáll a délutáni és az éjszakai termelés.

 

Az eszetrgomi üzem ettől függetlenül azt tervezi, hogy a jövőben a gyártósorokról legördülő autók száma nem változik az előirányzottakhoz képest, és hogy nyár derekára legalábbis a délutáni üzemet újra elindítják.

Utolsó hozzászólás

Milcsovics Enikő üzente 12 éve

Hát ez mind nagyon szomorú. EZ a szemét pénzvilág... meglátjátok megéli az emberiség, amikor visszajön a cserekereskedelem világa!

Tovább 

Kerek évfordulót ünnepel a Suzuki hazai leányvállalata, a magyar céget húsz éve alapították. 2008-ban volt a csúcson az esztergomi gyártás, akkor 280 ezer autó készült.

 

network.hu

 

Különleges évfordulóhoz érkezett a Magyar Suzuki Zrt., a vállalatot húsz évvel ezelőtt, 1991 áprilisában alapították.  Ez a Suzuki Motor Corporation egyedüli termelő leányvállalata Európában, a Magyar Suzuki teljes európai piacot ellátja gépjárművekkel, de szállít Japánba, Oroszországba, Ukrajnába és néhány közel-keleti és észak-afrikai országba - például Izraelbe vagy Marokkóba - is.

Utolsó hozzászólás

Kalmar Margit üzente 12 éve

Sziasztok!
Teljes mértékben igaza van Róbertnek:ha lecserélném az autóm,akkor is maradnék a Suzukinál,mert tökéletesek.Nekem 2001-es Swiftem van,nem nagy dolgok lettek rajta cserélve,úgy néz ki,mint az új!Férjemnek 2009-es SX4 van,minden nap mennek,sose fordult elő,még -10 C fokban sem,hogy ne indultak volna.Mi is nagy rajongói vagyunk a Suzukinak!

Tovább 

 

network.hu

A világszerte egyedülálló, bioetanol meghajtású autók versenysorozatából álló Suzuki Bio Kupa 2011-ben is megrendezésre fog kerülni, népszerűsítve a bio-üzemanyagot, és az annak alapanyagát termelő magyar mezőgazdaságot.

 

 

Éppen ezért a kupa egyik fő támogatója az „Új Magyarország Vidékfejlesztési Program”, mely állami támogatást biztosít a mezőgazdaság ezen ágazatának népszerűsítéséhez. A versenyző autókon ezért látható az „ÚMVP”-matrica. Tavaly a versenyszéria első állomása a Hungaroring volt, aztán következett a Pannóniaring, a Slovakiaring, majd a Salzburg Ring, ahol 200 új Suzuki Swift új tulajdonos vehette át a helyszínen névvel felcímkézett autóját.

Tovább 

 

 

A japán autógyár 2011-es modelljét tesztelő szakírók szerint a Suzuki Kizashi a felsőközép kategóriába sorolhat.

 

 

Lehet, hogy épp ezen a kijelentésen felbuzdulva a reklámszakma a Suzuki új modelljét a reklámfilmekben máris a luxus kategóriás Mercedes és Lexus modellekkel hasonlította össze – ami valljuk be, hogy azért nagy bátorság!

 

Hogy tényleg tud annyit a Suzuki Kizashi, mint a fent említett két modell, még kérdés, de az biztos, hogy a szakírók szerint a kivételesen kedvező ár-érték arányt tükröző minősítést a futurisztikus vonalvezetésű autó teljesítménye, kényelme, ergonomikus tervezése és kivitelezése, a luxust sugalló stílus, a biztonsági paraméterek, Amerika legkedvezőbb garanciális feltételei és a kedvező ár alapozták meg.

Utolsó hozzászólás

Milcsovics Enikő üzente 13 éve

Aki mer, az nyer! Mellesleg tényleg nagyon klassz kis autó!

Tovább 

Manapság már minden autómárka próbálkozik lánchajtású hibrid modell megalkotásával, természetesen a Suzuki is csatlakozni kíván a Föld energiáit kímélni hivatott mozgalomhoz.

network.hu

A kétéltű EcoCharge fejlesztéséhez a koncepció megalkotói a főleg Észak-Amerikában sikeres Kizashi modellt vették alapul.

 

A hibrid modell motorterébe egy itthon nem szokványos 2.0 literes, 144 LE-s, négyhengeres benzinmotor került, melynek munkáját egy 15 kW-os, 115 V Li-ionos, akkumulátorról működő villanymotor segíti.

Tovább 

Két újdonságot is visz az április végén kezdődő New York-i Autószalonra a Suzuki. Részletek csak az egyikről szivárogtak ki, a másikat nagy meglepetésnek szánják a japánok.

 

Ami biztosnak látszik, hogy jön a Kizashi sportváltozata. Tanulmányként már korábban elkészült a Kizashi Turbo, 294 lóerős, 2,4 literes turbómotorral, 19-es felnikkel és sportfelfüggesztésekkel szerelték fel. Minden bizonnyal elkészült belőle a szériaváltozat, amelytől az értékesítés felpörgését reméli a gyártó.

Utolsó hozzászólás

schrott balázs üzente 13 éve

A ködlámpák valahogy nem nyerték el a tetszésem, a többi a szokásos sportos, tetszetős Suzuki dizájn

Tovább 

network.hu

Nem csak Japánban, Magyarországon is nehéz idők járnak a Suzukira: a magyar alkatrészgyártó- és kereskedő, a szintén esztergomban elszállásolt japán Ryowa Hungary 34 munkavállalólát el hamarosan.

A 2000 óta hazánkban üzemelő üzem az ötszáz legnagyobb cég küzöl 2009-ben az előkelő 90. helyet foglalta el.

 

Közben negy győzünk szomorkodni a Suzuki Swift eddig látványos sikerekben bővelkedő karrierjánek hanyatlásában.

Másfél évtizeden át uralta a piacot, ám 2011 első két hónapjában viszont az újautó értékesítési lista 38.

Utolsó hozzászólás

Milcsovics Enikő üzente 13 éve

Biztosan nagyobb keletje lenne pl a zöld autóknak, ha nem aranyárban mérnék!

Tovább 

Mint japán típust, a Suzukit sem hagyta érintetlenül sajnos a Japánban történt katasztrófa, bár „csak” néhány beszállító található a katasztrófa sújtotta terület közelében.

 

network.hu

 

Az esztergomi gyárban is vannak természetesen készleten alkatrészek, de ettől függetlenül nagyon bízom benne, hogy a jelenlegi helyzet hamar megoldódik, és a katasztrófa utáni „takarításról” sem fognak megfeledkezni az illetékes szakemberek.

 

Elég baj az, hogy a gazdasági helyzetnek köszönhetően már így is meglehetősen megcsappant az egomi gyár csapatának létszáma… de ha még a katasztrófa miatt alkatrészhiány is fellép a gyártás során… na, mindegy, remélem nem lesz gond, különben az amúgy könnyen pótolható, viszonylag olcsónak mondható alkatrész-forgalom árai igen magasra fognak kúszni.

Utolsó hozzászólás

Milcsovics Enikő üzente 13 éve

Hát bizony ezen a Kizashi-áron én nagyon kiakadtam! Olyan görénység! Amúgy sem vagyunk olyan hú, de jó anyagi helyzetben a kocsicserélgetéshez, de így aztán meg szinte lehetetlen!

Tovább 

 Frissebb bejegyzések

Régebbi bejegyzések 

Ez történt a közösségben:

Szólj hozzá te is!

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu