Szeretettel köszöntelek a Suzukisok Klubja közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Suzukisok Klubja vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Suzukisok Klubja közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Suzukisok Klubja vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Suzukisok Klubja közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Suzukisok Klubja vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Suzukisok Klubja közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Suzukisok Klubja vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Amerikában a balesetveszélyes, magától kinyílós és leugrós kesztyűtartó miatt hívták vissza a Suzuki Kizashi tengerentúlra gyártott változatát, a tengeren innen az európai változattal már komolyabb problémák akadtak.
A meghibásodás miatt egy egész szériát hívtak vissza, de nem csak a Suzuki szedánját, a Grand Vitarát is érinti a probléma: a modellekben motor problémákat produkált a szalonból frissen kiguruló autó.
Az amerikai társainál amúgy sokkal jobban felszerelt, és messze jobban összerakott európai Kizashi ékszíja a laza feszítőgörgők miatt lecsúszhat a helyéről, az pedig bizony több galibát tud okozni egy lepottyanó kesztyűtartónál.
13 éve | Milcsovics Enikő | 3 hozzászólás
Mindig repes a szívem, mikor természetbarát megoldások születnek, főleg, ha a közlekedésben segédkező járgányokról van szó. Most olvastam, hogy újabb ilyen született, és ráadásul a Suzuki gyermeke ez is!
Sikerült egész Európára kiterjedően engedélyezett ökobarát üzemanyagcellás robogót összerakniuk, amit nem csak, hogy elektromos áram hajt, de az egyetlen emissziós termék, ami „kipufog”, az is csak víz.
A kis csoda neve pedig Burgman robogó.
|
|
Hamarosan elkészül az új Suzuki Swift sportváltozata: a Swift Sport előzeteseként állította ki az S-Concept tanulmányautót a Suzuki Genfben.
Az új generációs Suzuki Swift bemutatásával kéttagúra szorítkozott az esztergomi kisautó motorválasztéka: az 1,2 literes benzinesre és az 1,25 literes dízelre. Az előző generációs Swift Sport azonban hamarosan utódot kaphat, ennek előzeteseként a Suzuki egy tanulmányautót mutatott be a genfi autószalonon.
Az S-Concept névre keresztelt prototípus akár ebben a formában is szériagyártásba kerülhetne.
A magyar Suzuki gyár nem panaszkodhat: 2010-ben többi, mint 170 000 Suzuki gördült le a szalagról, idén még ennél is magasabbra taksálják a várható darabszámot.
Persze tavaly is leginkább az export értékesítésből származott a cég potom 428 milliárd forintos bevétele, és idén sem a haza vásárlókra tervezik felépíteni a pénzügyi tervezetet.
2010-ben főként Angliában, Franciaországban, Németországban és Olaszországban találtak gazdára az esztergomi autólk, idén azonban az eladásért felelős szakemberek ennél távolabbra mutató kereskedelmi kapcsolat kialakítását tervezik.
A Suzuki Swift jelen generációjának piaci szereplése nálunk sajnos jóval az elvárt alatt van. A Genfben bemutatott S-Concept szériaverziója sem valószínű, hogy testesen hozzájárul majd a Suzuki eladásaihoz.
Pedig az előző generáció Sport változata igen népszerű volt: az 1,6 literes, 125 lóerős szívómotorjával a rétegszegmensében figyelemreméltó piaci szereplést ért el. A még egyelőre koncepció stádiumban lévő, Genfben debütált utód nem valószínű, hogy tudja folytatni elődje sikereit.
Szomorúan olvastam az előző év statisztikáját a lopásokat illetően, mert egyértelműen az derül ki belőle, hogy sajnos ez a márka nem csak a mi kedvencünk, hanem az autó-tolvajoké is. :(
Az ORFK autóvadászai persze nagyon igyekeznek megtalálni a lopott autókat, de amit a mostani autólopás-taktikáról mesélnek, az rémesen elkeserített. Képzeljétek, hogy vesz a tolvaj egy roncs autót, és lenyúl hozzá egy ugyanolyan színű és felszereltségű kocsit, teszem azt, valamelyikünk imádott kis Suzukiját, átszereli bele a roncs azonosítószámát és „ágyő”… Belehalnék! Naphosszat csak szidnám a tolvaj összes rokonát gondolatban és szóban egyaránt…
Valakit talán nyugtathat a gondolat, hogy a legtöbb kocsilopást még mindig fővárosunkban követik el.
13 éve | darvasi olivér | 4 hozzászólás
A Suzuki legsportosabb kisautója, a Swift Sport egyelőre csak a tervezők és mérnökök fejében létezik - na meg persze papíron.
A tanulmányautóról a Genfi Autószalon rántják le a leplet a csinos lányok, a japán mesterek egyelőre egy mutatós, sokat ígérő grafikával csigázzák a kedélyeket.
A rajzon guruló, egyelőre 2 dimenziós kisautó nyomokban Swift R részleteket tartalmaz, spoiler gyanánt szárnyakkal ékesítték. Elődjénél szélesebb kerékjárati ívekkel, különleges fényszórókkal, vékony visszapillantókkal, áramvonalas sziluettel.
Egy évtized sem kellett ahhoz, hogy 650 ezer Suzukit legyen kénytelen visszahívni az esztergomi gyártó, ugyanakkor a szentgotthárdi Astrák és a győri Audik sem maradtak ki a sorból. A merkúri időszak alatt nem igazán voltak elkényeztetve a magyar autósok, ezért sokan meglepődtek, hogy ingyen kicserélnek egy adott alkatrészt az érintett járgányokon.
Hét évvel ezelőtt a gázpedál esetleges kiakadása miatt 112 ezer esztergomi gyártású Suzuki Wagon
R+ modellnél kellett a bowdent ellenőrizni, 2007 nyarán a kézifékhuzal
miatt 150 ezer magyar Suzukit hívtak rendkívüli szervizre, 2009
novemberében 250 ezer Swiften ellenőrizték a biztonsági öv
tartókonzolját, tavaly márciusban 39 ezernél az üzemanyagtöltő csövét
kellett kopás miatt ellenőrizni, decemberben pedig százezer
lengéscsillapítójának cseréjét jelentették be.
Hét év alatt 651 ezer Suzukit hívtak vissza
Az
első szentgotthárdi Astrák üzemanyag-betöltő nyílásához utólag
testkábelt kellett beépíteni, mert tankoláskor lángra lobbanhattak.
13 éve | Milcsovics Enikő | 0 hozzászólás
Most nézem, emberek, hogy idén már 20 éves a Magyar Suzuki!? Őrület, hogy elrepül az idő!
Még tisztán él bennem, mikor megkezdődött Esztergomban a gyártás... 1992-ben! Mostanra pedig már milyen csúcs-szuper, 5 csillaggal minősített biztonsággal jönnek ki a kicsi kocsik a gyártósorról!
Erről jut eszembe! Ezt ünnepelve évfordulós ajánlatokkal kedveskedik a Suzuki, úgyhogy aki az első vásárlók közül került ki, most jól jár, ha új kocsira cserél, és marad a márkánál!
Feltételezem, kevesen tudják közületek (én is csak nemrég szembesültem a ténnyel), hogy a hagyományos sportmotorral (tehát nem versenygépen) felállított gyorsasági rekordot egy hölgy követte el, mégpedig egy Suzuki Hayabusha-n.
A Guinness rekorder címet egy bizonyos Leslie Portfiled-nek sikerült elnyernie az Egyesült Államokban, és teljesítménye azért is elismerésre méltó, mert több, mint három éve senkinek sem sikerült megdöntenie a pályacsúcsot.
Az amerikai hölgy 2008 szeptember 5-én pattant a nyeregbe, hogy maga mögött hagyja az addig elért végsebességi csúcsokat, és szembeszegülve a fizika törvényeivel, laza 374.208 km/h-s sebességgel sikerült beállítania a csúcsot.
Felton FeltonRolfson írta 5 napja a(z) Elverte Suzukiját a jégeső ? Van megoldás ! blogbejegyzéshez:
If you're looking for professional jégkár (ice ...
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Utolsó hozzászólás