Suzuki: blog

Szeretettel köszöntelek a Suzukisok Klubja közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 4080 fő
  • Képek - 1781 db
  • Videók - 160 db
  • Blogbejegyzések - 152 db
  • Fórumtémák - 152 db
  • Linkek - 583 db

Üdvözlettel,

Suzukisok Klubja vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Suzukisok Klubja közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 4080 fő
  • Képek - 1781 db
  • Videók - 160 db
  • Blogbejegyzések - 152 db
  • Fórumtémák - 152 db
  • Linkek - 583 db

Üdvözlettel,

Suzukisok Klubja vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Suzukisok Klubja közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 4080 fő
  • Képek - 1781 db
  • Videók - 160 db
  • Blogbejegyzések - 152 db
  • Fórumtémák - 152 db
  • Linkek - 583 db

Üdvözlettel,

Suzukisok Klubja vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Suzukisok Klubja közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 4080 fő
  • Képek - 1781 db
  • Videók - 160 db
  • Blogbejegyzések - 152 db
  • Fórumtémák - 152 db
  • Linkek - 583 db

Üdvözlettel,

Suzukisok Klubja vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

Suzukisok Klubja hírei

network.hu

Amerikában a balesetveszélyes, magától kinyílós és leugrós kesztyűtartó miatt hívták vissza a Suzuki Kizashi tengerentúlra gyártott változatát, a tengeren innen az európai változattal már komolyabb problémák akadtak.

A meghibásodás miatt egy egész szériát hívtak vissza, de nem csak a Suzuki szedánját, a Grand Vitarát is érinti a probléma: a modellekben motor problémákat produkált a szalonból frissen kiguruló autó.

Az amerikai társainál amúgy sokkal jobban felszerelt, és messze jobban összerakott európai Kizashi ékszíja a laza feszítőgörgők miatt lecsúszhat a helyéről, az pedig bizony több galibát tud okozni egy lepottyanó kesztyűtartónál.

Utolsó hozzászólás

Milcsovics Enikő üzente 13 éve

Ez az igazi őrület!!! Rémesen felháborító, hogy az ember képtelen szinte lecserélni a kocsiját egy jobb állapotúra, kint meg... jaj, nem is idegesítem magam...

Tovább 

Mindig repes a szívem, mikor természetbarát megoldások születnek, főleg, ha a közlekedésben segédkező járgányokról van szó. Most olvastam, hogy újabb ilyen született, és ráadásul a Suzuki gyermeke ez is!

 

 

network.hu

 

 

Sikerült egész Európára kiterjedően engedélyezett ökobarát üzemanyagcellás robogót összerakniuk, amit nem csak, hogy elektromos áram hajt, de az egyetlen emissziós termék, ami „kipufog”, az is csak víz.

 

A kis csoda neve pedig Burgman robogó.

Utolsó hozzászólás

darvasi olivér üzente 13 éve

Sehogy. Hacsak nem olyan pénz, ami nem létezik, nem a tiéd, és a tripláját fizeted vissza egy pénzintézetnek...:)

Tovább 

 

Hamarosan elkészül az új Suzuki Swift sportváltozata: a Swift Sport előzeteseként állította ki az S-Concept tanulmányautót a Suzuki Genfben.


Az új generációs Suzuki Swift bemutatásával kéttagúra szorítkozott az esztergomi kisautó motorválasztéka: az 1,2 literes benzinesre és az 1,25 literes dízelre. Az előző generációs Swift Sport azonban hamarosan utódot kaphat, ennek előzeteseként a Suzuki egy tanulmányautót mutatott be a genfi autószalonon.

 

network.hu

 

Az S-Concept névre keresztelt prototípus akár ebben a formában is szériagyártásba kerülhetne.

Utolsó hozzászólás

simon tibor üzente 13 éve

Dögös kis verda!!

Tovább 

network.hu

A magyar Suzuki gyár nem panaszkodhat: 2010-ben többi, mint 170 000 Suzuki gördült le a szalagról, idén még ennél is magasabbra taksálják a várható darabszámot.

 

Persze tavaly is leginkább az export értékesítésből származott a cég potom 428 milliárd forintos bevétele, és idén sem a haza vásárlókra tervezik felépíteni a pénzügyi tervezetet.

 

2010-ben főként  Angliában, Franciaországban, Németországban és Olaszországban találtak gazdára az esztergomi autólk, idén azonban az eladásért felelős szakemberek ennél távolabbra mutató kereskedelmi kapcsolat kialakítását tervezik.

Utolsó hozzászólás

Milcsovics Enikő üzente 13 éve

Csak annyit tudok mondani erre, hogy hajrá!!!

Tovább 

A Suzuki Swift jelen generációjának piaci szereplése nálunk sajnos jóval az elvárt alatt van. A Genfben bemutatott S-Concept szériaverziója sem valószínű, hogy testesen hozzájárul majd a Suzuki eladásaihoz.


 

network.hu

Pedig az előző generáció Sport változata igen népszerű volt: az 1,6 literes, 125 lóerős szívómotorjával a rétegszegmensében figyelemreméltó piaci szereplést ért el. A még egyelőre koncepció stádiumban lévő, Genfben debütált utód nem valószínű, hogy tudja folytatni elődje sikereit.

Utolsó hozzászólás

Milcsovics Enikő üzente 13 éve

Szerintem ez nem is lényeges... az az egy viszont tény, hogy egy széria-gyártmány alkatrész-utánpótlása töredéke a pl Toyotáénak, meg a VW-ének is!

Tovább 

Szomorúan olvastam az előző év statisztikáját a lopásokat illetően, mert egyértelműen az derül ki belőle, hogy sajnos ez a márka nem csak a mi kedvencünk, hanem az autó-tolvajoké is. :(

 

network.hu

 

Az ORFK autóvadászai persze nagyon igyekeznek megtalálni a lopott autókat, de amit a mostani autólopás-taktikáról mesélnek, az rémesen elkeserített. Képzeljétek, hogy vesz a tolvaj egy roncs autót, és lenyúl hozzá egy ugyanolyan színű és felszereltségű kocsit, teszem azt, valamelyikünk imádott kis Suzukiját, átszereli bele a roncs azonosítószámát és „ágyő”… Belehalnék! Naphosszat csak szidnám a tolvaj összes rokonát gondolatban és szóban egyaránt…

 

Valakit talán nyugtathat a gondolat, hogy a legtöbb kocsilopást még mindig fővárosunkban követik el.

Utolsó hozzászólás

Kovács Béla üzente 13 éve

Igen ez tényleg szomorú, és az eset Csepelen történt.

Tovább 

network.hu

 A Suzuki legsportosabb kisautója, a Swift Sport egyelőre csak a tervezők és mérnökök fejében létezik - na meg persze papíron.

 

A tanulmányautóról a Genfi Autószalon rántják le a leplet a csinos lányok, a japán mesterek egyelőre egy mutatós, sokat ígérő grafikával csigázzák a kedélyeket.

 

A rajzon guruló, egyelőre 2 dimenziós kisautó nyomokban Swift R részleteket tartalmaz, spoiler gyanánt szárnyakkal ékesítték. Elődjénél szélesebb kerékjárati ívekkel, különleges fényszórókkal, vékony visszapillantókkal, áramvonalas sziluettel.

Utolsó hozzászólás

Győri Péter üzente 13 éve

Remélem, pörgős Japán moci lesz benne, és nem valami fócvágeny motor.

Tovább 

Egy évtized sem kellett ahhoz, hogy 650 ezer Suzukit legyen kénytelen visszahívni az esztergomi gyártó, ugyanakkor a szentgotthárdi Astrák és a győri Audik sem maradtak ki a sorból. A merkúri időszak alatt nem igazán voltak elkényeztetve a magyar autósok, ezért sokan meglepődtek, hogy ingyen kicserélnek egy adott alkatrészt az érintett járgányokon.


Hét évvel ezelőtt a gázpedál esetleges kiakadása miatt 112 ezer esztergomi gyártású Suzuki Wagon R+ modellnél kellett a bowdent ellenőrizni, 2007 nyarán a kézifékhuzal miatt 150 ezer magyar Suzukit hívtak rendkívüli szervizre, 2009 novemberében 250 ezer Swiften ellenőrizték a biztonsági öv tartókonzolját, tavaly márciusban 39 ezernél az üzemanyagtöltő csövét kellett kopás miatt ellenőrizni, decemberben pedig százezer lengéscsillapítójának cseréjét jelentették be.

 


Hét év alatt 651 ezer Suzukit hívtak vissza


Az első szentgotthárdi Astrák üzemanyag-betöltő nyílásához utólag testkábelt kellett beépíteni, mert tankoláskor lángra lobbanhattak.

Utolsó hozzászólás

Milcsovics Enikő üzente 13 éve

Biztosan előfordul, csak ez egy Suzuki klub, ráadásul "A mi autónk"... szóval talán jobban szem előtt van, mint a többi márka.

Tovább 

network.hu

Most nézem, emberek, hogy idén már 20 éves a Magyar Suzuki!? Őrület, hogy elrepül az idő!

 

Még tisztán él bennem, mikor megkezdődött Esztergomban a gyártás... 1992-ben! Mostanra pedig már milyen csúcs-szuper, 5 csillaggal minősített biztonsággal jönnek ki a kicsi kocsik a gyártósorról!

 

Erről jut eszembe! Ezt ünnepelve évfordulós ajánlatokkal kedveskedik a Suzuki, úgyhogy aki az első vásárlók közül került ki, most jól jár, ha új kocsira cserél, és marad a márkánál!

Tovább 

network.hu

Feltételezem, kevesen tudják közületek (én is csak nemrég szembesültem a ténnyel), hogy a hagyományos sportmotorral (tehát nem versenygépen) felállított gyorsasági rekordot egy hölgy követte el, mégpedig egy Suzuki Hayabusha-n.

 

A Guinness rekorder címet egy bizonyos Leslie Portfiled-nek sikerült elnyernie az Egyesült Államokban, és teljesítménye azért is elismerésre méltó, mert több, mint három éve senkinek sem sikerült megdöntenie a pályacsúcsot.

network.hu

 Az amerikai hölgy 2008 szeptember 5-én pattant a nyeregbe, hogy maga mögött hagyja az addig elért végsebességi csúcsokat, és szembeszegülve a fizika törvényeivel, laza 374.208 km/h-s sebességgel sikerült beállítania a csúcsot.

Utolsó hozzászólás

Milcsovics Enikő üzente 13 éve

Szuper! Legalább lehet rá hivatkozni! :D ;)

Tovább 

 Frissebb bejegyzések

Régebbi bejegyzések 

Ez történt a közösségben:

Szólj hozzá te is!

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu