Szeretettel köszöntelek a Suzukisok Klubja közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Suzukisok Klubja vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Suzukisok Klubja közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Suzukisok Klubja vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Suzukisok Klubja közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Suzukisok Klubja vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Suzukisok Klubja közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Suzukisok Klubja vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
13 éve | Kovács Barnabás | 5 hozzászólás
Válság volt, persze, tönkrement a szegmens, tudjuk. A Chevrolet-nek vagy a Fiatnak sem megy túl jól mostanság, mégis, mindezek ellenére olyan, mintha a Suzuki szánt szándékkal nem akarna teljesíteni. Vagy csak a magyar piac nem érdekli őket különösebben.
A válság okát nagyjából mindenki ismeri: a bankok hitelt adtak minden embernek, akinek két füle volt. Versenyeztek egymással, egyre kedvezőbb feltételeket teremtettek a hiteleseknek, de még így is dübörgött a biznisz, hiszen a hitelek java jelzáloghitel volt, így ha az adós fizetésképtelenné vált, csak elvették, majd eladták az ingatlanját, ezzel meg is oldották a problémát.
13 éve | Milcsovics Enikő | 13 hozzászólás
A bioetanol használatának lehetősége bizonyára nem csak bennem motoszkál, hiszen bármely okokat nézem – gondolok itt a lassan a csillagos égig emelkedő tankolási számlára és az elvileg környezetbarát mivoltra -, elgondolkodtat, vajon érdemes-e kipróbálni.
A bioetanolról (E85) érdemes először is tudni, hogy nagyrészt etil-alkoholból álló üzemanyag, melyet biológiailag megújuló energiaforrások (vagyis növények) felhasználásával állítanak elő benzin helyettesítésére vagy adalékanyagként használva.
|
|
A legújabb hírek szerint a márciusi Genfi Autószalonon mutatkozik be az új Suzuki Swift sportosabb változata, egyelőre koncepcióként.
A Swift Sportban várhatóan továbbra is egy 1,6 literes szívómotor dolgozik majd 130 lóerő körüli teljesítménnyel, bár egyes híresztelések szerint akár egy Volkswagen eredetű TSI erőforrás is bekerülhet az esztergomi modell motorterébe.
A sorozatgyártású Swift Sportot az őszi Frankfurti Autószalonon leplezhetik le, így értékesítése még az idén elkezdődhet.
Ebben a pocsék, havas-lutykos-csúszós időben nem csoda, ha elkezd az ember szemezni az olyan négykerék-meghajtású Suzukival, mint a régebbi Swift 4WD. A napokban már én is önkéntelenül elkezdtem nézegetni, mit tud, mibe kerül…
Bár az összkerék miatt a mai benzinárak mellett kicsit szájhúzó, hogy többet fogyaszt, de legalább nem hagyna ott az utcánkban, ami történetesen egy frankó kis emelkedő tetején található. És még csak nincs is feltüntetve rajta a 4WD!
Az új, három ajtós Suzuki Swift külsejét tekintve öt ajtós elődjéhez képest egzaktul mérhető és bizonyítható módon szinte alig változott.
A tervezők a Suzuki Swift formáján semennyit, részletein alig-alig változtattak, az összkép mégis valami más.
A három ajtós Swift egészében véve, közelről és messzebbről is jobban szemügyre vételezve, ügyenesen eltalált, friss látványvilágot nyújt.
Lágyabb, ugyanakkor markánsabb lett a vonalvezetés, maradtak a fekete merevítők, nagyobbak lettek a lámpák, a fényszórók, nem változott viszont a ködlámpa (sajnos).
Sem a töréstesztek, sem a kedvező ár, sem az iszonyúan feltuningolt, 330 km/h-s rekordesebességgel száguldó, az elvárásoknak megfelelő sajtóvisszhangot kapott Suzuki Kizashi nem keltette fel eléggé a tengerentúli autóvásárlók figyelmét.
Bár a modell koncepcióját leginkább az amerikai fogyasztók ízléséhez mérten alakították ki, a megcélzott potencionális vásárlók sajnos nem hagytak annyi zöldhasút a Suzuki márkakereskedésekben az elmúlt időszakban, mint amennyivel a marketingesek számoltak.
A Swift-tulajdonosok pénztárcáját nem érinti, viszont a Magyar Suzukinak több milliárd forintjába kerülhet az az akció, amelynek keretében 1997 és 2002 között gyártott autókat hívnak vissza az első lengéscsillapítók vizsgálata miatt.
"Egyelőre nem tudni, hogy pontosan hány, 1997 és 2002 között gyártott Suzuki Swiftben kell kicserélni az autók első lengéscsillapítóit, ami bizonyos, hogy a gyár adatai szerint az időszakban 124 ezer Swiftet értékesítettek Magyarországon.
13 éve | Milcsovics Enikő | 3 hozzászólás
Biztosan nem csak nekem okozott meglepetést a hír, miszerint a ’97 és 2002 között Esztergomban gyártott Suzukikat visszahívja a gyár, ugyanis a "BERVA EGER HUNGARY" feliratú lengéscsillapítók hajlamosak a rozsdásodásra.
A nem többet, mint lengéscsillapító-cserét igénylő művelet, saját zsebből azért mégis csak jelentős kiadást jelentett volna (kb. 20e/db). Így viszont a szakszerviz ezt a cserét elvégzi térítésmentesen, csupán azt az értesítő levelet kell felmutatni, amelyet a cég minden forgalmiba bejegyzett tulajdonosnak kiküld.
13 éve | gergencsik zoli | 5 hozzászólás
Nemrégiben egy szériányi Suzuki Swiftet hívott vissza a magyar gyár, mert az autók lengéscsillapítója sorozatban meghibásodott.
Az érintett alkatrész az autó korrodálódó első lengéscsillapítója
Nem vitás, balesetveszélyes volt a tömegesen visszahívott autók egyik neuralgikus pontja, de pánikra semmi ok!
A felelősségét becsülettel felvállaló gyártó gáláns lovagként állja a javítás költségeit.
Ez úgy nagyjából 70 000 ft-re rúg autónként, plusz a szervizes szakemberek két órányi bérébe, mert nagyjából ennyibe kerül a bármely márkaszervizbe visszavitt Suzuki Swift garanciális javítása.
Az elsőként Amerikában piacra dobott Suzuki Kizashi forgalmazása hamarosan Magyarországon is beindul, s vele valószínűleg azaz agresszív videó-reklámkampány is, amely a nagy vetélytársakkal (Acura TSX, Audi A4, Volvo S40, Mercedes-Benz C 300) sikeresen versenyezteti több téren is az új modellt.
Bár nem is kell messzebbre mennünk az igen vonzó ártól (átszámítva 4 millió forint), a Kizashi mellett szól a jó biztonsági felszereltség – 8 légzsák, menet-stabilizátor stb.
Felton FeltonRolfson írta 1 hete a(z) Elverte Suzukiját a jégeső ? Van megoldás ! blogbejegyzéshez:
If you're looking for professional jégkár (ice ...
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Utolsó hozzászólás