Suzuki: blog

Szeretettel köszöntelek a Suzukisok Klubja közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 4086 fő
  • Képek - 1781 db
  • Videók - 160 db
  • Blogbejegyzések - 152 db
  • Fórumtémák - 152 db
  • Linkek - 583 db

Üdvözlettel,

Suzukisok Klubja vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Suzukisok Klubja közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 4086 fő
  • Képek - 1781 db
  • Videók - 160 db
  • Blogbejegyzések - 152 db
  • Fórumtémák - 152 db
  • Linkek - 583 db

Üdvözlettel,

Suzukisok Klubja vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Suzukisok Klubja közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 4086 fő
  • Képek - 1781 db
  • Videók - 160 db
  • Blogbejegyzések - 152 db
  • Fórumtémák - 152 db
  • Linkek - 583 db

Üdvözlettel,

Suzukisok Klubja vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Suzukisok Klubja közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 4086 fő
  • Képek - 1781 db
  • Videók - 160 db
  • Blogbejegyzések - 152 db
  • Fórumtémák - 152 db
  • Linkek - 583 db

Üdvözlettel,

Suzukisok Klubja vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

Suzukisok Klubja hírei

Válság volt, persze, tönkrement a szegmens, tudjuk. A Chevrolet-nek vagy a Fiatnak sem megy túl jól mostanság, mégis, mindezek ellenére olyan, mintha a Suzuki szánt szándékkal nem akarna teljesíteni. Vagy csak a magyar piac nem érdekli őket különösebben.

 

A válság okát nagyjából mindenki ismeri: a bankok hitelt adtak minden embernek, akinek két füle volt. Versenyeztek egymással, egyre kedvezőbb feltételeket teremtettek a hiteleseknek, de még így is dübörgött a biznisz, hiszen a hitelek java jelzáloghitel volt, így ha az adós fizetésképtelenné vált, csak elvették, majd eladták az ingatlanját, ezzel meg is oldották a problémát.

Utolsó hozzászólás

Kovács Barnabás üzente 13 éve

igazat szóltál, Péter.

Tovább 

A bioetanol használatának lehetősége bizonyára nem csak bennem motoszkál, hiszen bármely okokat nézem – gondolok itt a lassan a csillagos égig emelkedő tankolási számlára és az elvileg környezetbarát mivoltra -, elgondolkodtat, vajon érdemes-e kipróbálni.

 

 

network.hu

 

 

A bioetanolról (E85) érdemes először is tudni, hogy nagyrészt etil-alkoholból álló üzemanyag, melyet biológiailag megújuló energiaforrások (vagyis növények) felhasználásával állítanak elő benzin helyettesítésére vagy adalékanyagként használva.

Utolsó hozzászólás

Kusztor József üzente 13 éve

Már írtam, hogy Wagon R+-ban használom az etanolt felesben, és kipróbáltam 1.4 -es Fiat Doblon is. A Fiat kb 1 literrel eszik többet, minimális teljesítménycsökkenés mellett. Hidegben is indul mind a két autó. A mai benzinárak mellett, így is sokba kerül a tankolás. Ha versenyezni akarnék, valami nagymotoros autóval járnék. Dolgozni megfelel.

Tovább 

 

A legújabb hírek szerint a márciusi Genfi Autószalonon mutatkozik be az új Suzuki Swift sportosabb változata, egyelőre koncepcióként.

 

network.hu

 

 

A Swift Sportban várhatóan továbbra is egy 1,6 literes szívómotor dolgozik majd 130 lóerő körüli teljesítménnyel, bár egyes híresztelések szerint akár egy Volkswagen eredetű TSI erőforrás is bekerülhet az esztergomi modell motorterébe.

 

 

A sorozatgyártású Swift Sportot az őszi Frankfurti Autószalonon leplezhetik le, így értékesítése még az idén elkezdődhet.

Utolsó hozzászólás

Farkas Éva üzente 13 éve

nekem is tetszik

Tovább 

Ebben a pocsék, havas-lutykos-csúszós időben nem csoda, ha elkezd az ember szemezni az olyan négykerék-meghajtású Suzukival, mint a régebbi Swift 4WD. A napokban már én is önkéntelenül elkezdtem nézegetni, mit tud, mibe kerül…

 

network.hu

 

Bár az összkerék miatt a mai benzinárak mellett kicsit szájhúzó, hogy többet fogyaszt, de legalább nem hagyna ott az utcánkban, ami történetesen egy frankó kis emelkedő tetején található. És még csak nincs is feltüntetve rajta a 4WD!

Utolsó hozzászólás

Kovács Barnabás üzente 13 éve

legolcsóbb és még megbízható is.

Tovább 

network.hu

Az új, három ajtós Suzuki Swift külsejét tekintve öt ajtós elődjéhez képest egzaktul mérhető és bizonyítható módon szinte alig változott.

A tervezők a Suzuki Swift formáján semennyit, részletein alig-alig változtattak, az összkép mégis valami más.

A három ajtós Swift egészében véve, közelről és messzebbről is jobban szemügyre vételezve, ügyenesen eltalált, friss látványvilágot nyújt.

 

network.hu

Lágyabb, ugyanakkor markánsabb lett a vonalvezetés, maradtak a fekete merevítők, nagyobbak lettek a lámpák, a fényszórók, nem változott viszont a ködlámpa (sajnos).

Utolsó hozzászólás

Kovács Barnabás üzente 13 éve

köszi az infot

Tovább 

Sem a töréstesztek, sem a kedvező ár, sem az iszonyúan feltuningolt, 330 km/h-s rekordesebességgel száguldó, az elvárásoknak megfelelő sajtóvisszhangot kapott Suzuki Kizashi nem keltette fel eléggé a tengerentúli autóvásárlók figyelmét.

Bár a modell koncepcióját leginkább az amerikai fogyasztók ízléséhez mérten alakították ki, a megcélzott potencionális vásárlók sajnos nem hagytak annyi zöldhasút a Suzuki márkakereskedésekben az elmúlt időszakban, mint amennyivel a marketingesek számoltak.

Utolsó hozzászólás

Nándorhegyi Róbert üzente 13 éve

Üdv!

A magyar árát az is emeli hogy az EU.n kívül gyártott kocsikat 20%körüli un.büntetővám terheli. Ez marhára emeli egy ilyen kocsi árát. lehet hogy jó meg a csomagtartó is elég lenne de az ára miatt olyan fehér holló lesz mint a Balenó volt vagy akár a Liana.

Sok japán márka ill.majd mind ezért a típusait az unióban gyártja. A Honda talán az egyetlen( de lehet hogy rosszul tudom tán az sem aki) kivétel.
A Suzukinál az SX a mienk.Árban elég tűrhető. Az SX sedan már japánból jön ezért drágább is.Ritkán lehet nálunk látni.
Aki akar vegyen stiftet aki meg nem az vesz mást.Az új stift minőségben már ott van a többiek nyakán.A csomagtartó és a hátsó traktus meg egy kicsi kocsiban sem bálterem.Legfeljebb ha hajtogatják.
A futómű egy külhoni járgányon sem bírja az itteni utakat. Persze az alapban erősítettek pl.Dacia ,Thalia. Ám inkább suzuki mint ez a két masina.
A Kizhashi szerintem akkor lehet jobb áron ha Esztergomnak kiadják gyártásra.

Tovább 

A Swift-tulajdonosok pénztárcáját nem érinti, viszont a Magyar Suzukinak több milliárd forintjába kerülhet az az akció, amelynek keretében 1997 és 2002 között gyártott autókat hívnak vissza az első lengéscsillapítók vizsgálata miatt.

 

"Egyelőre nem tudni, hogy pontosan hány, 1997 és 2002 között gyártott Suzuki Swiftben kell kicserélni az autók első lengéscsillapítóit, ami bizonyos, hogy a gyár adatai szerint az időszakban 124 ezer Swiftet értékesítettek Magyarországon.

Utolsó hozzászólás

Bognár Tibor üzente 13 éve

Azért elég meleg, hogy ott tartunk, hogy hálásan mindent megbocsátunk annak, aki vállalja a felelősséget a hibáiért... De tényleg szimpatikus lépés részükről

Tovább 

 

network.hu

Biztosan nem csak nekem okozott meglepetést a hír, miszerint a ’97 és 2002 között Esztergomban gyártott Suzukikat visszahívja a gyár, ugyanis a "BERVA EGER HUNGARY" feliratú lengéscsillapítók hajlamosak a rozsdásodásra.

 

 

A nem többet, mint lengéscsillapító-cserét igénylő művelet, saját zsebből azért mégis csak jelentős kiadást jelentett volna (kb. 20e/db). Így viszont a szakszerviz ezt a cserét elvégzi térítésmentesen, csupán azt az értesítő levelet kell felmutatni, amelyet a cég minden forgalmiba bejegyzett tulajdonosnak kiküld.

Utolsó hozzászólás

Győri Péter üzente 13 éve

Az enyémben már kicseréltettem, jó kemény lett, nekem bejön.

Tovább 

 

network.hu

Nemrégiben egy szériányi Suzuki Swiftet hívott vissza a magyar gyár, mert az autók lengéscsillapítója sorozatban meghibásodott.

 

Az érintett alkatrész az autó korrodálódó első lengéscsillapítója

Nem vitás, balesetveszélyes volt a tömegesen visszahívott autók egyik neuralgikus pontja, de pánikra semmi ok!

A felelősségét becsülettel felvállaló gyártó gáláns lovagként állja a javítás költségeit.

Ez úgy nagyjából 70 000 ft-re rúg autónként, plusz a szervizes szakemberek két órányi bérébe, mert nagyjából ennyibe kerül a bármely márkaszervizbe visszavitt Suzuki Swift garanciális javítása.

Utolsó hozzászólás

Koch András üzente 13 éve

Mert külön rendelik autónként a lengéscsillapitót.Menj be Veszprémbe a Ring autóhoz nem kell a levél sem majd ha megjön bevisszed.

Tovább 

Az elsőként Amerikában piacra dobott Suzuki Kizashi forgalmazása hamarosan Magyarországon is beindul, s vele valószínűleg azaz agresszív videó-reklámkampány is, amely a nagy vetélytársakkal (Acura TSX, Audi A4, Volvo S40, Mercedes-Benz C 300) sikeresen versenyezteti több téren is az új modellt.

 

Bár nem is kell messzebbre mennünk az igen vonzó ártól (átszámítva 4 millió forint), a Kizashi mellett szól a jó biztonsági felszereltség – 8 légzsák, menet-stabilizátor stb.

Utolsó hozzászólás

Kovács Barnabás üzente 13 éve

jöjjön is!

Tovább 

 Frissebb bejegyzések

Régebbi bejegyzések 

Ez történt a közösségben:

Felton FeltonRolfson írta 1 hete a(z) Elverte Suzukiját a jégeső ? Van megoldás ! blogbejegyzéshez:

If you're looking for professional jégkár (ice ...

Szólj hozzá te is!

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu