Suzuki: blog

Szeretettel köszöntelek a Suzukisok Klubja közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 4086 fő
  • Képek - 1781 db
  • Videók - 160 db
  • Blogbejegyzések - 152 db
  • Fórumtémák - 152 db
  • Linkek - 583 db

Üdvözlettel,

Suzukisok Klubja vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Suzukisok Klubja közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 4086 fő
  • Képek - 1781 db
  • Videók - 160 db
  • Blogbejegyzések - 152 db
  • Fórumtémák - 152 db
  • Linkek - 583 db

Üdvözlettel,

Suzukisok Klubja vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Suzukisok Klubja közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 4086 fő
  • Képek - 1781 db
  • Videók - 160 db
  • Blogbejegyzések - 152 db
  • Fórumtémák - 152 db
  • Linkek - 583 db

Üdvözlettel,

Suzukisok Klubja vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Suzukisok Klubja közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 4086 fő
  • Képek - 1781 db
  • Videók - 160 db
  • Blogbejegyzések - 152 db
  • Fórumtémák - 152 db
  • Linkek - 583 db

Üdvözlettel,

Suzukisok Klubja vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

Suzukisok Klubja hírei

 Suzuki KingQuad 750 AXi

14 éve | [Törölt felhasználó] | 2 hozzászólás

 

network.hu

A Suzuki quadjai a világ legjobbjai közé tartoznak, főleg a KingQuad 750-es sorozat.

 

Megnyerő külsejük csak egy a sok jó tulajdonság közül, erősek, biztonságosak és könnyen, erőlködés nélkül vesznek minden akadályt.

Akár munkához, akár szórakozásra használjuk, egyik téren sem fognak csalódást okozni.  

A KingQuad 750AXi profi gépezet, gyakorlott és kezdő motorosoknak egyaránt ajánlott, hiszen könnyen kezelhető és biztonságos. 

 

 

 

 

 

 

Motor típusa 1 hengeres, 4 ütemű, DOHC, vízhűtéses Furat x Löket 104,0 x 85,0 Hengerűrtartalom 722 cm3 Teljesítmény
(LE/ford.

Utolsó hozzászólás

Balog Luca üzente 14 éve

Egyszer ültem quadon, annak se lett jó vége...Nem nekem való sajnos.

Tovább 

Az Automobil.hu-sok tesztelték ezt a kis vagány pajtást, lássuk, mire jutottak!

 

Azt írják, hogy a nemrég - persze csak módjával - frissített SX4 igazán közkedvelt, és nem véletlenül, ugyanis relatíve olcsón betölti a családi kocsi szerepét, miközben fiatalosnak is bátran nevezhető. Nem kicsi hosszában, nem kicsi széltében, de főleg 1620 mm-es magasságának köszönhetően súrolná a kompakt szabadidő-autós határvonalat, ha volna ilyen.

network.hu

Viszont így is inkább nevezhető telekjárónak, mintsem telepjárónak.

Utolsó hozzászólás

Drozdik Bálint üzente 14 éve

Hobbiterepjáró ez wannabe gazdagéknak, gettóban virítani pont megteszi, haha

Tovább 

 

Annak idején a K5, vagyis a 2005-ös Suzuki GSX-R 1000 az utakon és a versenypályákon is maga mögé utasította a többi kétkerekűt.

A forgatónyomaték, teljesítmény, működési karakterisztika, vezethetőség és hosszú távú megbízhatóság szempontjából is etalonnak számító modell újragondolt testvére, a Suzuki új GSX-R 1000-es verziója 2007 egyik szenzációja volt.

 

network.hu

Az idén 25 éves modell aktualizált változatában a Suzuki fejlesztőmérnökei a Superbike és a MotoGP harcmezején alkalmazott megoldásokat ültette át a mindennapokba.

 

Az optimalizált kezelhetőség és a nagyobb erő mellett a régi-új modell kialakításakor már kiemelten nagy figyelmet szenteltek a környezetvédelemnek is.

Már az Euro 3-as normáknak is tökéletesen megfelelő kipufogószelep-rendszerrel és háromutas katalizátorral felszerelt K7-est új, titánszelepekkel felszerelt hengerfejjel és új fejlesztésű elektronikus befecskendező-rendszerrel frissítették fel, de jelentős evolúció ment végbe a kipufogócsatornák, a kiegyenlítőtengely, az injektorok és hűtőblokk táján is.

Tovább 

 Thanks for that! It'

14 éve | [Törölt felhasználó] | 3 hozzászólás

Thanks for that! It's just the answer I neddee.

Utolsó hozzászólás

Csákó Sándor üzente 14 éve

97es 5 ajtós swiftem van 3 éve de csak jót mondhatok róla.

 

network.hu

Most olvastam a Vezess.hu-n egy tesztet, ami az Altót veszi górcső alá, annak ellenére, hogy nem egy újkeletű Suzuki típus. Akkor hát mi szükség volt erre? Azt írják, azért vették szemügyre a kicsi kocsit, mert a 2008-as kezdőár most csappant meg annyira, hogy a magyar utakon is kezd elszaporodni ez a kedves kis jószág. Korábban egyszerűen nem volt igény az árcsökkentésre az indiai gyár részéről, azon egyszerű oknál fogva, hogy nyugaton vitték a Suzuki Altót, mint a cukrot.

Tovább 

Minekután új kipufogógáz-szabályok jönnek, eképpen módosul a Suzuki Splash kínálata. Úgy hírlik, tisztább és nagyobb teljesítményű három- és négyhengeres szívcsakrákat kap még az idén.

network.hu

Tehát novembertől kötelező az Euro 5 károsanyag-kibocsátási norma az újonnan értékesített személyautók számára, ezért a Suzuki új motorokkal látja el a Splash-t is. Az Esztergomban készülő ötajtós mikro-buszlimuzin háromhengeres alapmotorja várhatóan változatlan teljesítménnyel lesz kapható a modellfrissítést követően is, az 1,2 literes négyhengerest azonban nyugdíjazzák.

Tovább 

Bizony, a harmadiuk generáció megérett erre a megtisztelő címre! A "mi autónk" kormánya mögött Orbán Viktor miniszterelnök integetett, mellette meg a Suzuki Motor Corporation elnök-vezérigazgatója, Osama Suzuki, aki fontosnak tartja, hogy mindig ott legyen a világban, ahol vállalatánál valami fontos dolog történik.

network.hu

Igaz ami igaz, az új Swift nem hozott sok változást: az autó nagyobb lett, persze csak milliméterekkel, ami arra elég, hogy kényelmesebb beszállás essék ebbe a kisautóba akár hórihorgas európai termetű férfiaknak is.

Tovább 

1970-ben jelent meg először a Jimny, alias LJ10, összkerék-meghajtású, könnyű és kompakt jármű. Eredeti alakja, és ezernyi felhasználási módja tette népszerűvé és emlékezetessé ezt az autót. Kényelmesen használható szabadidős tevékenységekhez, hegyi és havas körülmények között.

 

network.hu

 

 Aztán eltelt ez a 30-40 évecske és ez lett a mi Jimny-nkből:

 

 

network.hu

 

1998-ban az autó átesett egy teljesen újragondolt design-on, hogy modernebb külsőt kaphasson.

Utolsó hozzászólás

Dr. Horváth Zoltán üzente 14 éve

Szerintem a Jimny közvetlen elődjét Szamurájnak nevezték. Ennek négyajtós, vászontetős elődjével találkoztam. Dr Horváth Zoltán

Tovább 

network.hu Orbán Viktor miniszterelnök ült a gyártósorról leguruló új Suzuki kormányánál Esztergomban. Az anyósülésen Osamu Suzuki, a cég elnök-vezérigazgatója utazott. A bemutatón együtt örültek a Suzuki Motor és Magyarország 20 éves kapcsolatának, és nem utolsó sorban annak, hogy Esztergomban előbb gyártják az új autót, mint Japánban.

 

 

 

 

 

 

 

Külsőleg nem sokat változott az autó, bár 15 cm-rel hosszabb lett, a csomagtartó ajtaja íveltebb lett, és némileg változott a lámpák, illetve a lökháírító formája.

Tovább 

 Frissebb bejegyzések

Régebbi bejegyzések 

Ez történt a közösségben:

Felton FeltonRolfson írta 1 hete a(z) Elverte Suzukiját a jégeső ? Van megoldás ! blogbejegyzéshez:

If you're looking for professional jégkár (ice ...

Szólj hozzá te is!

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu