Szeretettel köszöntelek a Suzukisok Klubja közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Suzukisok Klubja vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Suzukisok Klubja közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Suzukisok Klubja vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Suzukisok Klubja közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Suzukisok Klubja vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Suzukisok Klubja közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Suzukisok Klubja vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Az Euro NACP töréstesztjén mutatkozott meg, mennyit fejlődött az első szériához képest a legújabb Suzuki Swift.
A független szervezet biztonsági tesztjén az új generációs, esztergomi gyártású Swift maga mögé utasította a Citroen C4-et, a Honda CR-Z-t és Hyundai ix35-öt is, ami pedig, lássuk be, nem csekély eredmény!
A tesztmodell védelme idén 5 csillagot érdemelt ki, hiszen nem csak az autóban ülőkre, de a gyalogosokra és más járművekre is vigyáz.
Az utastérben a biztonsági övek bekötésére figyelmeztető jelzések és a jól láthatóan feltüntetett Isofix rögzítési pontok figyelmeztetik az utasokat a biztonsági óvintézkedésekre, ütközések során megfelelő a fej, a mellkas és a lábak védelme, oldaldalütközésnél a merevítők és a függönylégzsákok is kiváló védelmet biztosítottak a bábuknak,a tesztelés során csak frontális ütközésnél mértek nagyobb, mellkasra nehezedő nyomást.
14 éve | Kovács Barnabás | 3 hozzászólás
Volt már cikk a klubban a Suzuki Alto-ról,de erről a cuki, igazán csajos kis autóról, ami újdonság nem lehet eleget írni:
A trendi forma egy igazi környezetvédőt rejt: a legújabb Suzuki fogyasztásban és károsanyag-kibocsátásban is kategóriaelső. Vegyes üzemmódban mindössze 4,4 litert fogyaszt 100 kilométeren!
Azoknak készült, akik a lehető legkevesebb pénzből a lehető legtöbbet szeretnék kihozni. Az európai szemléletű tervezésnek köszönhetően gyakorlatilag semmiben nem kényszeríti kompromisszumra az embert: fürge, komfortos, biztonságos, csendes és praktikus.
|
|
14 éve | Kormosi Endre | 0 hozzászólás
Keresd fel a Suzuki Barta bármelyik márkakereskedését és vedd igénybe az alábbi remek lehetőségek egyikét:
203,72 mérföld/óra (azaz 327,81 km/h) sebességgel döntötte meg a Suzuki új modellje 202,301 mérföld/órás rekordot a Speedweek-en a feltöltött, benzinmotoros zárt autók kategóriájában, pedig hátránnyal indult!
A középkategóriás limuzin a széria 2,4-es motorblokkal a háromliteres kategóriában kellett bizonyítania a kiszáradt sóstóban kialakított pályán, bár az is igaz, hogy felépítésénél fogva kilógott a kategóriából.
A méretes turbófeltöltővel megokosított, 500 lóerős autó a Blown Gas Coupe osztályban indult a gyorsasági versenyen, vagyis az amcsiknak a Kizashi nagyvonalú hátsó traktusa még a négy ajtó ellenére is kicsinek számít.
Idén újra, sorozatban immár ötödször a Suzuki győzedelmeskedett az amerikai Pikes Peak hegyiversenyen, az autót ismét Nobuhiro "Monster" Tajima vezette. (Az ő nevéhez fűződik a verseny abszolút rekordja is.)
A majdnem 900 lóerős SX4 köszönőviszonyban sincs a Magyarországon gyártott autóval, a névadás csupán marketingcélokat szolgált.
Tömege 1190 kg, motorja 3,1 literes turbó V6, teljesítménye 897 lóerő, nyomatéka 886 Nm.
A Pikes Peak története egyébként még az 1900-as évek legelejére vezethető vissza.
14 éve | Kovács Barnabás | 1 hozzászólás
1954 => The Winds of Change
Ezután - a világgazdasági eseménnyekkel összhangban - felgyorsultak
az események a cég életében. 1954 több nagy változást is hozott, ekkor a
cég már 6000 darab motorkerékpárt gyártott havonta. Ebben az évben a
cég befejezte a segédmotorkerékpárok gyártását és átált a
mopedgyártásra. Az új modellt Mini Free névre keresztelték – ami
1958-ig, a Suzumoped megjelenéséig volt kapható. Ugyancsak 1954-ben a
cég nevét a mai nap is használt nevére, Suzuki Motor Corporation-re
változtatták.
14 éve | Kovács Barnabás | 2 hozzászólás
A kezdetektől az első motorkerékpárig
A Suzuki Motor Corporation története - ma már nehezen hihető módon - egy szövőgéppel kezdődött.
A cégalapító Michio Suzuki 1887. február 10-én született Hamamatsuban,
egy tengerparti városkában. Az ambiciózus Michio Suzuki 1909-ben, 22
évesen konstruálta első termékét, egy pedál-hajtású szövőgépet, és
árulni kezdte a terméket.
Michino Suzuki San |
Az üzlet jól ment, a rendelések egyre szaporodtak, és alig harminc
évesen már egy szövőszéküzem vezetője volt, ekkor hatvan alkalmazott
dolgozott a keze alatt.
Lényegében csak külsejében újul meg a japánok legendás, 260 kg tömegű monstruma, a Suzuki Hayabusa GSX 1340 R változata 2011-re.
Az 1340 köbcentis, négyhengeres motorblokk és a gépben rejlő, közel 200 lóerő már több sebességi rekordot magáénak mondhat megszületése óta - miért is nyúltak volna hát a motorhoz?
A Vadászsólyomnak becézett tökéletesen áramvonalas felépítéséhez szerencsére nem piszkáltak hozzá, sőt, úgy fejlesztették tovább, hogy kiegyensúlyozottabb és vezethetőbb legyen, ám modell átesett némi ráncfelvarráson: új fényezés, háromküllős alufelnik, aprólékosan kidolgozott részletek.
Hatüléses (három sorban két-két szék), egyterű, de még nem erősítették meg sorozatgyártását. Ez az R3 Concept MPV, amit Indiában, a Marutinál terveztek mindösszesen kilenc hónap alatt. Még januárban mutatták be, de talán nem késtünk el azzal, hogy itt a klubban is bemutassuk.
Tény, hogy nagy a mozgolódás mostanság a kisebb családi egyterűknél is. Tény, hogy nemrég mutatkozott be a Citroen C3 Picasso, hamarosan elkezdődik a Kia Venga forgalmazása, de az Opel is leplezte már a második generációs Merivát.
Felton FeltonRolfson írta 1 hete a(z) Elverte Suzukiját a jégeső ? Van megoldás ! blogbejegyzéshez:
If you're looking for professional jégkár (ice ...
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Utolsó hozzászólás